Liekje81 Zo, 5km hardgelopen. Nou ja, hard, het ging niet al te snel, haha. Nu al warm en dan loop ik altijd slecht.
Hooyo-shimbir Yess ik ben lekker wezen boulderen vandaag. Ging goed maar wel verzuurd, ben te weinig geweest afgelopen 3 weken. Dat was gelijk merkbaar.
Trees [verwijderd] super goed! Ik was dol op monkey bars. Als ik een speeltuin iets zag wat er op leek, dan hing ik er al onder te zwaaien 🤣. Ik ga dit straks ook weer kunnen. Wij kunnen dit 💪
Trees Liekje81 ik kon het echt heel goed in allerlei varianten. De truc is lange armen (als je ze kort houdt, doe je het op kracht en dat is zwaar) en een flinke zwaai maken. Echt vanuit je heupen zwaaien en bij voorkeur ook nog elke keer eentje overslaan. Dat scheelt weer kracht. Als je eenmaal de zwaai te pakken hebt, is het helemaal niet moeilijk. Niet dat ik het nu nog kan 🤣
Jessie80 Liekje81 klinkt me bekend in de oren, hier ook 2 kinderen die het wel kunnen... in tegenstelling tot hun moeder!
Hooyo-shimbir Trees als dat de truc is dan moet ik dat ook kunnen. Ik vermijd ze altijd omdat ik er echt stress van krijg het niet te kunnen als ik het probeer in een overvolle klim hal 🥹
Trees Hooyo-shimbir het is niet enkel kracht (of beter gezegd grip), maar zeker ook techniek. De eerste stap is er aan gaan hangen met lange armen en gewoon gaan zwaaien vanuit de heupen zonder nog de volgende te pakken. Pas als dat goed gaat vanuit de zwaai de volgende pakken. Eerst elke sport met twee handen, later pas gaan doorpakken en als laatste stap eentje overslaan. Dat laatste kan enkel als je flink zwaait. Het is een kwestie van timing wanneer je de volgende pakt en dat is oefenen. Wat ook nog kan helpen is je duim over je wijsvinger plaatsen. Hiermee verstevig je de grip.
Hopsatee Pff ik heb met bloedhitte mega fanatiek een uur tegen mijn zoon gevoetbald: mama’s tegen de kinderen. Daar was ik op de fiets heen gegaan. Vanochtend had ik al een uur gezwommen met de baby en op en neer naar school gelopen. En net nog een uur tabatha gedaan. Ik ben echt enorm kapot nu 🤣
Hopsatee Jules Nou het kwam zo uit 🤣 Voetbalwedstrijd stond al en ik had me ingeschreven voor sporten maar was te laat met uitschrijven 🤣🤣 En zwemmen doe ik elke woensdagochtend met de baby. Ze mag volgende week afzwemmen voor Guppy 1 🤪 Ik heb 20.000 stappen gezet 😅