Deliana Ja ik heb twee techniek lessen gedaan. Ik weet echt even niet meer hoe het allemaal heet. Maar verschillende soorten gewicht heffen. Met stok op je borst en dan omhoog duwen, datzelfde maar dan met een hupsje, daarna die zelfde maar dan met hupsje plus 1 been naar achteren, squats doen met een gewicht op je borst, deadlift, nog wat soorten squats etc.
Vanavond was een soort test, dat was niet voor mij die stond gewoon op het programma. Eerst optrekken, dan hangen en je knieën optrekken naar je buik, daarna push ups en daarna een bal omhoog gooien tegen de muur. Alles moest dan 15 of 20 keer en daarvan dan 6 sets. Was heel zwaar (ook voor de rest die t al veel langer doen), dus ik mocht een beetje smokkelen. Ik was de enige vrouw dus iedereen was heel lief. 🤣 Om eerlijk te zijn was ik al aangenaam verrast dat ik de warming up vol hield (400 meter rennen). 🙈🙈🤣🤣
Ik heb gelijk een vraag voor iedereen in dit topic. Wat is een proteïne shake die een beetje te doen is..? Ik heb uitprobeer zakjes van body en fit maar sorry. 🤢🤢 Alles smaakt zo enorm chemisch en zoet door de enorme hoeveelheid zoetstoffen. Dat trek ik niet.