Omdat we in deel 1 meldingen kregen over de inmiddels beruchte bug openen we een deel 2 πŸš΄β€β™€οΈ

Je zal mij hier niet snel zien (sorry!) maar ook voor dit deel heel veel succes en hopelijk behaal je je doel en voel je je fijn in wat je doet πŸ§˜β€β™€οΈ

Natuurlijk ook een linkje naar deel 1 -> https://allesvoordekids.nl/d/2219-in-je-eigen-zweet-verdrink-je-niet/729

Jammer dat we je hier niet vaak gaan terug zien πŸ˜‚ Luuz

Mijn doel voor 2021 was oorspronkelijk 444 km hardlopen en 15 km onafgebroken. Na wat blessureleed en sneeuw ga ik dit weekend de 150 km aantikken dus dat is achter op schema maar kan nog goed komen. Maar die 15 km dat weet ik niet...

Jessie80 haha nope. Nou okΓ©, wel op het forum (ik heb een plan van aanpak dus ik ga weer actief meedoen) maar ik word al moe als ik naar mijn benen kijk, dus ik heb definitief besloten dat sporten, op wat voor manier dan ook, niets voor mij is πŸ˜‰

ik fiets wel... 1 dag in de week naar school en terug. Is toch iets...

jij natuurlijk wel heel veel succes πŸ˜„

Mijn doelen zijn minimaal 2-3x pw boulderen en zo nu en dan ook klimmen in de hal. Daarbij thuis yoga doen maar dat lukt momenteel nog niet echt.

Vanmorgen 1e keer cross-fit gedaan. Viel mij mee. Het was een lange work-out warming up en dan 45 min trainen. Ben benieuwt hoe de volgende keer gaat!

Wel helemaal kapot nu... maar hoe lekker om even alles er uit te gooien.

Enne.... weet niet hoe het bij andere cross-fit zalen is, maar het was vanwege het mooie weer buiten... sta je dan tussen mannen zonder shirt πŸ˜ŠπŸ˜±πŸ˜‚

voor de beeldvorming, dat zijn dan geen behaarde bierbuik types

Jessie80 regio Alkmaar, dus een stukje rijden (maar wel écht de moeite waard 😜)

Ik heb mountainbike gereden voor het eerst. Ik had een speciale fietsbroek aan maar echt het is nu platgeslagen biefstuk πŸ™ˆ auw!
        Wel voor herhaling vatbaar het rijden!

@Luuz wat fijn dat je er weer bent!

Mijn doel is op dit moment 30 min(5km)hardlopen. Ik volg een schema met 3 trainingen per week.

Mamabeertje goed bezig! Hoe zien je trainingen er nu uit? Ik vond ergens halverwege zo'n rotpunt zitten maar als je daar eenmaal doorheen bent is het heerlijk!

Vandaag weer gelopen en de 150e km van het jaar achter de rug. Het was wel gruwelijk warm om 12.30 πŸ˜…

Jessie80
            Ik volg het schema van Evy. Ik ben nu bij week 4, zaterdag moet ik deze nog:
            1h/ 1w/ 2h/ 2w/ 4h/ 3w/ 4h/ 3w/ 5h/ 1w

Ben wel benieuwd, want volgende week zit er een aantal keer 5, 6 en 7 minuten bij. Kijken of ik dat ook red.

Deliana De les heb ik overleefd... maar vandaag ga ik denk ik niet overleven. Spierpijn, niet te harden, opstaan zonder kreunen is al een uitdaging πŸ™ˆ

Morgenochtend een rondje hardlopen, dan gaat het vast beter (hoop ik).

Deliana houd er rekening mee dat de spierpijn morgen ook nog erger kan zijn. Brings back memories: bij de zaaltraining van het roeien als student op woensdag en dat ik dan op vrijdag bij mijn ouders binnen kwam gestrompeld nog steeds niet kunnen lopen van de spierpijn πŸ™ˆπŸ˜±πŸ™ˆ

Vandaag eindelijk weer eens lekker rondje wezen skeeleren. Morgen ook wel spierpijn in m'n benen denk ik.

Jessie80 thanks voor de pep-talk 😜 Morgen is het 48 uur na de training... meestal helpt wat hardlopen dan wel (hoop ik).

Deliana en, hoe ging het?

Ik maar weer eens rustig begonnen met opbouwen, 6 km ipv de vertrouwde 5,1

Jessie80 niet 😬

Je had gelijk... ik kwam amper de trap op, dus dat rondje rennen heb ik maar even niet gedaan. Morgenavond weer trainen, woensdag hardlopen. Meestal rond de 5 km.

Deliana Ik had na de eerste training ook het meeste last van traplopen. Trap op ging nog wel, maar bij trap af lopen ging ik bijna door m’n benen steeds. πŸ™ˆ

Na vier dagen kon ik weer normaal traplopen. Tweede training heb ik daar niet meer zo’n last van gehad hoor.

Ik ben net weer een rondje wezen rennen. Ik heb de start to run van Evy afgerond en ben nu met het tweede programma bezig.

Ik ren nu twee keer in de week, maar ik merk wel dat het opbouwen moeizamer gaat als met drie keer in de week.
                      Maar met de sportscholen weer open probeer ik ook nog twee keer crossfit in de week te doen. Want dat kun je ook niet groeien met 1 keer per week…

Ik heb me nu echt definitief ingeschreven. Dus ik ga weer mee schrijven hier. Twee keer per week CrossFit ga ik doen. Vanavond voor het eerst met een groep. De introductie cursus was maar met 2 personen en de instructeur. Zodat je alle technieken even echt goed aanleert. En dat is veel moeilijker dan het lijkt. Span je buik aan, span je billen aan, help ik weet niet hoe je dat doet. πŸ˜‚πŸ˜‚

Heb wel 10 kilo gesquat en 40 kilo gedeadlift. Dus dat vond ik voor een beginneling totaal niet tegen vallen. Zeker niet na ruim een jaar niks doen. πŸ’ͺ