Meca Manque Oh die duplo blok is geweldig! Zie al helemaal voor mij dat je die met die lego bloemen erin zet. Als mijn huis toch eens af was…word hier hebberig van 😎
Manque Manque @Bloem Ze zijn klaar hoor! https://www.instagram.com/reel/CdTQhvVjfDN/?igshid=MDJmNzVkMjY= (Ben benieuwd of deze link werkt!)
Manque Bloem Deze bedoelde je toch? Links onder? Na het bakken wordt de kleur een stuk feller. Edit// die foto was in de zon (dus héél rood). Dit is meer de kleur als je ze gewoon draagt:
Manque Bloem misschien! Als het haalbaar is 🙂 stuur maar een DM met wat je in gedachten hebt. Moet er ook een beetje voor waken dat ik geen uitgebreide reclame maak hier natuurlijk. Mijn hobby wordt business 😅
Toch6 Toch6 vandaag had J dit mee uit school 😊 potje honing en een chocolade bloempot met chocolade bloemetjes 😊
Uilenmama Ik heb een lap stof en daarop ga ik zomerse motieven op borduren. Patronen komen uit CrossStichermagazine of boekjes. Er staan strandhuisjes, vissen, schelpen en de woorden: Sun, See and Sand op. Als ik zeg zomer, waar denk jij aan?
Pimpelmeesje Uilenmama Sun, See and Sand Je bedoelt sea toch? Ik denk bij de zomer aan de zon, en cocktails en spelen in de speeltuin
June Uilenmama de geur van kindjes die zijn ingesmeerd met zonnebrandcrème.🥰 . . Verder hitte, plakkerig, zweet, niet kunnen slapen. Sorry.