Vulpen L heeft wel geprobeerd om te haken maar de interesse ligt momenteel vooral in de keuken πŸ˜„

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Toch6 Ja, nuttiger ook dan zo'n punnikdraadjeπŸ™ƒ Maarrr ik heb dit weekeinde ook voor het eerst met haar geschaakt en dat vond ik wel Γ©cht leuk, dus ik hoop nu dat dat ook haar hobby wordt. Ze krijgt het nog druk πŸ€ͺ

Vulpen
    Mijn dochter ging maandag een slaapzak maken voor haar Gorgel Bobba met lapjes stof en naald en draad.

Ik ben begonnen met het glazuren van hele kleine stukjes keramiek voor oorbellen:

En ik maakt nu ook tegeltjes!

Zal het resultaat ook nog wel eens laten zien, want dit is allemaal ongebakken. Als het straks in de oven is geweest is het glad en wat feller.

Manque Oh die oorbellen links onder. Wauw. Ben benieuwd hoe ze gebakken er uit zien.

9 dagen later

Manque Wat is dat toch mooi! Had je al de oorbellen af, om te showen?

Bloem Dankjewel <3
          Nee nog niet, ik moet nog een glazuurstook doen. Komt binnenkort! πŸ’

Manque Die links onder lijken me heel mooi. Zijn dus ook al klaar? Ik zag ze niet erbij staan?

• Manque hebben hierop gereageerd.

Bloem
              Deze bedoelde je toch? Links onder? Na het bakken wordt de kleur een stuk feller.

Edit// die foto was in de zon (dus héél rood). Dit is meer de kleur als je ze gewoon draagt: