Trees Jessie80 nee helemaal niet. Het zijn eigenlijk twee lappen stof, die je aan elkaar zet plus erop borduren. Je hoeft geen mouwen etc erin te zetten. Bijv zo iets. Ik ga iets heel anders doen, maar dit is een mogelijkheid.
Trees Uilenmama ik ben voor het eerst aan het borduren. Wel een iets heel anders dan wat jij doet. Het is meer freestyle borduren op een jurkje.
Trees En deze wil ik ook maken. Alleen er staat bij gevorderd en ik heb nog nooit een borduurpatroon gevolgd. Dat wordt dus een: βIk heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kanβ - project π
Trees Uilenmama jij bent ervaren. Denk jij dat de voorbeelden die ik stuurde te doen zijn voor een beginner?
Uilenmama Trees Het is wel anders dan wat ik doe. Dit is meer embroidery, ik doe kruissteek. Maar ik zou zeggen, probeer er 1 uit. Misschien op een oud lapje stof met restjes garen ipv uit het pakket. En als het niet lukt, kan je altijd nog je eigen draai aan geven. Dat doe ik ook weleens.
Trees Uilenmama ik wist niet eens dat het twee verschillende dingen was. Het leek mij wel ideaal in de zin dat ik niet hoef te tellen π. Ik ga er gewoon eentje proberen. Kijken wat lukt.
Toch6 Klaar, vanmiddag gaan we hem brengen. Baby heeft een unieke naam dus die even verstopt π maar die is op dezelfde manier gemaakt als de sterren. Patroon en kleurkeuze op hun verzoek. Edit: geen tijd meer om te wassen en te blokken dus niet zo strak nu om te zien
Manque Wat haaaaaat ik het toch om fotos te moeten maken voor social media π Ik wil eigenlijk alleen maar kleien. Maar ja, als je ook iets wil verkopen moet je nu eenmaal het eea op Instagram/Etsy zetten. Nooit zin in. Maar goed, nu ik toch fotos heb kan ik ze net zo goed met jullie delen om te laten zien wat ik allemaal weer heb zitten knutselen in mijn vrije tijd π
Uilenmama Pierre PinguΓ―n heeft de kerstborrels ontdekt. Ik hoop dat hij niet met de auto naar huis rijdt. En Pearly Pig heeft haar parel ketting om. Ik ga nog een "echte" parel ketting voor haar maken. Ik loop alleen achter met dit.