Trees We gaan sushi eten ivm verjaardag man. Jongste heeft van fimoklei sushi oorbellen gemaakt. Ik vind ze zo leuk 🥰
Uilenmama Ik heb mijn hobby gebruikt voor werk: Het zijn tasjes voor de medewerkers bij de zelfscan. Hierin doen we bonuskaarten, spaarzegels enz.
Trees Hebben jullie weleens een cursus bij Domestika gevolgd? En zo ja wat? Ik ben nu bezig met de cursus handgemaakte kleding van nul af aan. Het is zo leuk!
Toch6 Weer een avondjr verder haken. Zondag 25 rijen uitgetrokken omdat het helemaal scheef trok en ik het niet goed kreeg
Trees Jessie80 nee helemaal niet. Het zijn eigenlijk twee lappen stof, die je aan elkaar zet plus erop borduren. Je hoeft geen mouwen etc erin te zetten. Bijv zo iets. Ik ga iets heel anders doen, maar dit is een mogelijkheid.
Trees Uilenmama ik ben voor het eerst aan het borduren. Wel een iets heel anders dan wat jij doet. Het is meer freestyle borduren op een jurkje.
Trees En deze wil ik ook maken. Alleen er staat bij gevorderd en ik heb nog nooit een borduurpatroon gevolgd. Dat wordt dus een: ‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan’ - project 😎