Blue Waterballonnen, waterpistolen, strandparasol, surfen, cocktails, bloemen, fruit, druiven, vliegvakantie, slenteren, onweersbui, korte broek, bikini, droogte, sproeier
Toch6 Muggen, vliegen, wespen Of als het vriendelijker moet lieveheersbeestjes en hommels, libelle, vlinder
Uilenmama Ik heb nu dit geborduurt: De kinderen komen uit een Ariadne uit de jaren '80. Ik heb toen ik tiener was, de aanwezige Ariadne's in huis, geknipt en geplakt...nu heb ik er spijt van. Hark en zandkasteel komt uit eem DMC boekje genaamd : Seaside. Ik ga nu met de sugesstie van Toch6 verder.
Meca Manque Oh die duplo blok is geweldig! Zie al helemaal voor mij dat je die met die lego bloemen erin zet. Als mijn huis toch eens af wasβ¦word hier hebberig van π
Manque Meca oh wat een goed idee met die lego bloemen! Misschien toch eens aanschaffen om een leuke photoshoot mee te doen...
Manque smax @Trees Wat leuk dat jullie hem zo mooi vinden! Ik ben ook wel blij met het effect βΊοΈ Ben alleen vergeten om de binnenkant te glazuren. π¬ Dat moet ik nu dus nog doen... anders kan er geen water in. Dan gaat dat ding voor de vierde (!) keer de oven in.
Trees Manque ik was al op zoek gegaan naar de vaas op Etsy, maar vandaar dat hij er nog niet op stond!
Huggybird Echt prachtig allemaal! Hoe lang doe je er over om iets te maken? Zo veel fotoβs van mooie dingen dat moet veel tijd kosten voor mijn idee π het lijkt mij heerlijk om dat te kunnen π
Manque Huggybird Ik ben hier meestal elke dag even mee bezig als ik klaar ben met werken de kleine ligt op bed. En 1 dag in de week ben ik vrij, dan werk ik ook altijd in mijn atelier.
Manque [verwijderd] Zou wel leuk zijn! Mijn hele atelier staat nu vol niet-verkochte spullen π Ik ben ook best wel slecht in de shop bijhouden, ben meer van het spullen maken dan alles fotograferen en online zetten enzo.