June Uilenmama de geur van kindjes die zijn ingesmeerd met zonnebrandcrème.🥰 . . Verder hitte, plakkerig, zweet, niet kunnen slapen. Sorry.
Pimpelmeesje June Verder hitte, plakkerig, zweet, niet kunnen slapen. Sorry Haha mijn associaties met zomer zijn ook niet echt positief, maar dat leek mij niet zo leuk voor een creatief werkje 🙊
Vulpen Uilenmama Als ik zeg zomer, waar denk jij aan? Hooikoorts en wespen Ben benieuwd hoe ie gaat worden! Ik heb voor m'n verjaardag een mini-borduurpakketje gekregen, hoop dat het me lukt om die te gaan maken 🙂 Bankhangen is makkelijker...
Rosemary Uilenmama Gelakte teennagels, teenslippers en zwierige jurken. Warme avonden buiten zitten. Zweet en plakkerigheid en lusteloosheid, maar dat wil je vast niet op je werk hebben.
Manque Uilenmama Ik ga proberen dingen te noemen die nog niet genoemd zijn: drankjes met ijsblokjes en rietjes, barbecue, zonnehoeden, ventilatoren, sandalen, bloemen, picknick, fietsen, aardbeien, vliegers, kamperen, speeltuinen, zeilboten.
Blue Waterballonnen, waterpistolen, strandparasol, surfen, cocktails, bloemen, fruit, druiven, vliegvakantie, slenteren, onweersbui, korte broek, bikini, droogte, sproeier
Toch6 Muggen, vliegen, wespen Of als het vriendelijker moet lieveheersbeestjes en hommels, libelle, vlinder
Uilenmama Ik heb nu dit geborduurt: De kinderen komen uit een Ariadne uit de jaren '80. Ik heb toen ik tiener was, de aanwezige Ariadne's in huis, geknipt en geplakt...nu heb ik er spijt van. Hark en zandkasteel komt uit eem DMC boekje genaamd : Seaside. Ik ga nu met de sugesstie van Toch6 verder.
Meca Manque Oh die duplo blok is geweldig! Zie al helemaal voor mij dat je die met die lego bloemen erin zet. Als mijn huis toch eens af was…word hier hebberig van 😎
Manque Meca oh wat een goed idee met die lego bloemen! Misschien toch eens aanschaffen om een leuke photoshoot mee te doen...