Gezocht: eerlijke meningen.
Woensdag gaan we naar de première van Mean Girls, en de dress code is dus ook roze. En hoewel ik heeeel veel van roze houdt, over het algemeen niet zo in mijn kleding 😉
Ik heb de hele stad afgezocht, iedere webshop die kwa levertijd nog haalbaar is, en het is niks. Ja, hele leuke zomerjurkjes, met voorspelde temperaturen onder het vriespunt, of dingen boven de 100 euro voor een avondje.
Nu blijft deze jurk over. Ik vind hem niet geweldig, maar hij is beter dan al het andere wat ik aan heb gehad. En geloof me, dat was veel!
Hij doet me vaag denken aan de trui van Gretchen Wieners, dus win. Hij is gewoon lekker zwart aan de achterkant. Hij is warm, en goedkoop.
Maar, ik heb een issue met mijn buik. En ik draag dus eigenlijk alleen maar a-lijn jurken, geen prints met neon-pijlen die wijzen naar mijn probleemgebied, en tja.. deze valt niet in die categorie. In mijn hoofd maken de horizontale lijntjes in combinatie met het strakke model me 9 maanden zwanger.
Dus aan jullie de vraag, is het echt zo vreselijk? Of kan het best en zit het in mijn hoofd?