Toch6 Jules waarschijnlijk niet π€£ aangezien hij 2 dochters bij heeft had het toch niet naakt in badjas geworden π Maar hij vindt deze echt niet mooi. Boeit me zoveel dat ik er 2 heb gekocht want se zijn wΓ©l lekker warm π
Trees Broek: h&m Trui: steps met glitters op de boord (ik heb een zwak voor subtiele glitters in kleding) Schoenen: oude gympen van zeker 10 jaar oud. Ik denk bij van haren of scapino of iets dergelijks.
Trees Honkeytonk Vinted aankoop voor 3,50 π. Er stonden er nog meer op Vinted. Het is ook een hele fijne en dikke stof. Ik kocht regelmatig bij de steps en baalde toen ze ermee stopte. Kleding van steps bleef altijd lang mooi vond ik.
Trees Truitje en nepleren rokje van 4funkyflavours met daaronder een nep-panty. Zo geval met fleece aan de binnenkant. Wat een uitvinding!
Trees Ansji ik heb overwogen om voor de foto schoenen aan te trekken, maar daarvoor was ik te lui π€
Lovely83 Ik moet nog steeds wennen aan mijzelf in de spiegel π, heb er nu nog een panty onder maar denk dat ik hem straks verruil voor een thermo legging.
Manque Mijn sloeberige outfit. Ik moest bloed laten prikken, dus t shirt aan met overshirt dat ik makkelijk kon uittrekken. Nu ga ik weer terug in een joggingbroek en trui om op de bank te liggen βοΈ