Jules Hooyo-shimbir Krijg wel vaak om m'n oren dat ik me niet als een volwassenen gedraag zoals de andere moeders Dat zegt mijn dochter ook best vaak als ik gekkigheid uithaal. Laatst fietste ik 3x terug om door dezelfde plas heen te rijden. Heel soms laat ik haar schakelen in de auto als ze voorin zit (alleen schakelpook uiteraard). Dat soort dingen 🙈
Lovely83 Ik voel mij eindelijk comfortabel genoeg met mijn lichaam om ook eens mee te doen. Jurk van Guts&Gutso, schoenen zijn van ziengs weet alleen niet welk merk.
Trees Blouse: steps Vestje: king louie Broek: h&m (bootcut of flaired jeans? Ik weet het verschil niet) Schoenen: dr Martens (nieuwe poging tot inlopen 😬) En een close up van het vestje, want ik vind de hartjes en de hartjesknoopjes zo schattig 😍
Sevenof9 LilyMilie Die het lekkerste zit 😛 Ik heb geen kleding in mijn kast die ik echt lelijk vind of helemaal niet lekker vind zitten, dus ik heb het natuurlijk wel ergens op uitgezocht. Maar stel dat al die broeken even lekker zitten en voor hetzelfde weer en activiteit zijn, dan kies ik gewoon die die voorin de kast ligt 🙂
Vulpen Sevenof9 Wat grappig. Ik kies altijd voor wat ik het langst niet aan heb gehad (na temperatuur & doelmatigheid).
Toch6 Jules waarschijnlijk niet 🤣 aangezien hij 2 dochters bij heeft had het toch niet naakt in badjas geworden 😝 Maar hij vindt deze echt niet mooi. Boeit me zoveel dat ik er 2 heb gekocht want se zijn wél lekker warm 🙃
Trees Broek: h&m Trui: steps met glitters op de boord (ik heb een zwak voor subtiele glitters in kleding) Schoenen: oude gympen van zeker 10 jaar oud. Ik denk bij van haren of scapino of iets dergelijks.
Trees Honkeytonk Vinted aankoop voor 3,50 😁. Er stonden er nog meer op Vinted. Het is ook een hele fijne en dikke stof. Ik kocht regelmatig bij de steps en baalde toen ze ermee stopte. Kleding van steps bleef altijd lang mooi vond ik.