LilyMilie voor mij klinkt dat juist als dat je je kleed zoals je je voelt. Je voelt je prima , dus kleed je je waar je je prima in voelt (wasrek kleding).
en zeker dat laatste: Je voelt je blegh , je kleed je blegh
Ik denk dat je mijn bericht dan verkeerd heb begrepen. Er zijn natuurlijk meer gevoelens dan bleh (ziek zijn) en prima. Prima noemde ik ook bewust niet in mijn bericht, omdat mijn kleding verder niet/ nauwelijks afhankelijk is van hoe ik mij voel.
De blegh outfit is vooral praktisch. Ik lig dan veel op bed/ op de bank en dan zit een sportbroek fijner dan een rokje of een strakke spijkerbroek met een blouse. Ik kleed mij bijv niet anders als ik mij down of blij voel etc. Of dat ik mij kleed om mij anders te gaan voelen.
Ik denk dat de categorie overig wel wat meer omvat dan mensen die niks om kleding geven. Ik hou wel van leuke kleding, maar associeer dat niet met hoe ik mij voel. Ik snap ook niet zo goed waarom je je anders zou gaan voelen door wat je draagt of welke kleding dan bij een emotie hoort? Ik snap dat dit bij veel mensen wel zo werkt, maar kleding definiΓ«ren niet mijn emoties en vice versa. Voor mij heeft dat nauwelijks een verband. Ik kies kleding, omdat ik het mooi vind en omdat het lekker zit (of omdat het gratis was, zoals een roze tuinoverall, want dat vind ik helemaal niet mooi π).