Hooyo-shimbir Och jeetje bleghhh. Wat een rotgriep heb je te pakken zeg.
Trees Ik ben ook team fossiel. Maar toch ben ik ook wel team outfit doet wel wat met me. Aan de ene kant is dat een gevoel en textuur ding. Ik heb bijv net een paar slippers weg gegooid omdat ze een raar geluid maken als ik loop en daar word ik gespannen van. Als ik ga schoon maken of opruimen in huis moet ik ook iets aan wat lekker zit anders ‘kan’ ik niet schoonmaken. En het eerste wat ik doe op de meeste dagen is mezelf aankleden. Als ik in pyjama op de bank ga zitten dan komt er de hele dag echt niks productiefs uit me.
Qua sexy kleden wat @Toch6 zegt. Dat doe ik soms ook voor m’n vriend. Vind het leuk als hij me er leuk uit vind zien en hij heeft een aantal dingen die hij leuk vind staan.
Maar tegelijkertijd draag ik soms ook dingen waar hij echt niks aan vind. Die ik wel gewoon heel tof vind. Zoals een corduroy jurkje wat ik laatst gekocht heb.
Mijn kinderen vinden overigens vooral dat ik me soms te hip kleedt. En misschien vinden pubers gewoon altijd wel iets van de kleding van hun ouders. Als ik me zou kleden zoals sommige leeftijdsgenoten dan zouden ze denk ik ook commentaar hebben. Gen Z is nogal kritisch op dat vlak. De zij scheiding in je haar is ouderwets, beige is ‘sad beige’, grijs is ‘millenial grey’, skinny broeken zijn uit dus dat kan echt niet meer, maar mom jeans maken je oud etc etc