Vulpen Sevenof9 Ja, maar de zool is heel plat, dus ik kan er niet goed hele eindes op lopen. Dus toen dacht ik, ik doe even andere schoenen aan, maar toen wilde ik ook een andere broek, enz. enz., met dit soort weer kleed je je eindeloos vaak om 😉
Blue Ysabella wauw, prachtig! Staat je goed. Ik zeg: gewoon lekker aan doen! Want hij is wel netjes, maar niet overdreven "dit kan alleen op kantoor of gala". Leuk sneakertje eronder, casual, gaan met die banaan!
Manque Ysabella Supermooi! Je kunt hem inderdaad een beetje casual maken met toffe sneakers, of een beetje straat/kunst met zo'n chunky ketting:
Manque Werken aan de keukentafel met die bolle buik van mij :p in een zwarte wrap dress met... Teva's eronder!
Hooyo-shimbir Manque hij is van de mannen afdeling 😂. Ben echt dol op Star Wars dus vond t wel heel tof zo. Ik irriteer me alleen aan alle band shirts die gedragen worden door mensen die niet eens naar die muziek luisteren. Zwaar irritant. 🙈 Ben daarom bijna in staat geen shirts van een band of film/serie te dragen.