[verwijderd]
Hier een super simpel jurkje met macaroni vlekken, en een flash-proof broekje eronder voor tegen kinderen die denken “hey dit kan omhoog” of “hey ik kan hier onder”
Hier een super simpel jurkje met macaroni vlekken, en een flash-proof broekje eronder voor tegen kinderen die denken “hey dit kan omhoog” of “hey ik kan hier onder”
[verwijderd] haha handig. Zoiets moet ik ook gaan kopen voor die kinderen van mij
Marshmallow ja echt aanrader hoor! Ik draag onder elke jurk een broekje!
Zit dat wel lekker zo'n broekje?
Bedacht mij vandaag dat ik er toch ook misschien maar eens één moet gaan halen.
iets met je dag starten met spijkerbroek en string, dan een rokje aantrekken ivm de warmte en vervolgens boodschappen gaan doen terwijl er nogal wat wind staat. Kanechtniet boven de 40
[verwijderd]
Kleine meid friemelt altijd graag onder mijn shirt
Cactusje haha dat doet mijn dochter ook. Gaat ze kijken naar mijn borsten of buik
Oude broek van Esprit en oud shirt van h&m
F wilde niet op de foto dus die staat achter mij verstopt
Die vlekken zitten op de spiegel, niet op mijn jurk
Nou hier komen ze. De meeste jurkjes hebben echt knal kleuren -behalve deze- zoals koraal etc. De foto’s zijn wel vreselijk slecht belicht en het ziet er een beetje raar uit, maar de laatste is champagne kleur in het echt erg mooi.
Verwijderd.
Ysabella geweldig de blauwe jumpsuit. Gewoon aandoen hoor!
Tantetil ja die is ook leuk, maar ja dan moet je weer hakken dragen. Die eerste heb ik ook nooit overdag gedragen, die heb ik destijds gekocht omdat er een groot feest van Tele2 was en ik uitgenodigd was en heel netjes gekleed moest.
Het lijkt nu alsof ik alleen maar korte jurkjes heb, maar bij de lange kan ik nu niet bij omdat mijn man al zijn werkkleding in mijn kast heeft hangen.
Ik vind ze allemaal leuk! Die onderste zou ik misschien niet zomaar aan doen, maar bijv wel met leuke slippertjes als ik een dagje ga shoppen.
De bovenste twee kun je prima aan, met hakken, maar ook zeker met een sneakertje of slipper!
Ik ben juist jaloers op mensen die elke dag de discipline hebben om zichzelf mooi te maken. Ik merk dat dat er bij mij erg inschiet, zodra ik het te druk krijg. Dat vind ik niet fijn.
Gewoon lekker aan doen hoor , kan echt prima en sowieso, fuck em all.