Bloem Trees Prima toch. Smaken verschillen. Hij staat je verder wel qua maat en model. Misschien met goede styling dat ie iets hipper kan worden.
Trees Bloem ik denk dat het ook niet echt matcht op een wijde zwarte fleece joggingbroek. Ik dacht misschien met een mooie lichte spijkerbroek? Nu ga ik ook twijfelen 🤣. Het is wel 100% zijde en dat vind ik wel irritant met wassen en strijken.
Tantetil Oh dat zei je zelf al over die laatste foto....maar die jurk staat je wel heel erg mooi hoor. Ik vind het allemaal leuk, alleen die UFO jurk niet.
Trees Tantetil ik spotte alleen door jouw opmerking nog een broek op mijn enkels 🙈. Tantetil ik snap de UFO jurk ook niet zo goed 😬
Trees Bloem de groene jurk (of gewaad?!?) met een rechtopstaande kraag of zo iets. De onderste van de tweede post
Bloem Trees Ah die onderste foto? Dat leek mij een soort jurk-sweater. Die leek me heerlijk zitten met een legging er onder in de winter thuis op de bank.
Trees Bloem het is dun glad katoen. Een sweaterjurk had mij wel aangesproken, want dan was ik er heerlijk in weggekropen.
Zonnebloem Trees ik zou die houden hoor, staat je juist mooi. Misschien een keer als je naar een feestje gaat. 😊
Trees Zonnebloem ik maak er liever iemand anders blij mee. Ik weet dat ik hem niet ga aantrekken en heb al 100 jurkjes, die ik enkel draag voor een feestje 🙈.
Nescio Louelle81 mooi! Ik zou ook vaker blazers willen dragen, maar ik krijg ze niet 'geïncorporeerd' in mijn garderobe. Ik heb het gevoel dat ik er heel stijf in word, maar volgens mij is dat verkeerd gedacht. Hoe combineer jij ze meestal?
Deliana Louelle81 mooiiiii 😍 Ik wil ook zo’n lift op mijn werk! Dat moet wel een hele coole werkgever zijn.