Tantetil Dank jullie wel!! Ben er heel blii mee. En het is mede dankzij jullie dat ik zoiets aan durf zonder het gevoel te hebben dat ik er als een malloot bijloop. đ
Vulpen Ik heb voor m'n verjaardag laatst dit T-shirt gekregen van m'n vrouw! Slechte foto maar ben er heel blij mee!
Pimpelmeesje Trees 1 zeker, andere 2 mwah. Die met luipaarden staat je wel leuk, maar die beesten kijken me een beetje aan đ Trees 1 en 2, die derde lijk je niet comfy in
Trees Alleen dat dure groene UFO gewaad, weet ik niet hoor. Misschien nog met een riempje? Let niet op de styling met grijze sterretjes sokken, kreukels en zwarte joggingbroek.
Trees Heb ook nog deze jurk met wol, maar echt te netjes voor mij, kan ik er nog iemand blij mee maken tegen verzendkosten? Is verder niet verwassen of verkleurd. Met de joggingbroek nog op de enkels đ
Zonnebloem Trees ik zou die houden hoor, staat je juist mooi. Misschien een keer als je naar een feestje gaat. đ
Bloem Trees Prima toch. Smaken verschillen. Hij staat je verder wel qua maat en model. Misschien met goede styling dat ie iets hipper kan worden.
Trees Bloem ik denk dat het ook niet echt matcht op een wijde zwarte fleece joggingbroek. Ik dacht misschien met een mooie lichte spijkerbroek? Nu ga ik ook twijfelen đ¤Ŗ. Het is wel 100% zijde en dat vind ik wel irritant met wassen en strijken.
Tantetil Oh dat zei je zelf al over die laatste foto....maar die jurk staat je wel heel erg mooi hoor. Ik vind het allemaal leuk, alleen die UFO jurk niet.
Trees Tantetil ik spotte alleen door jouw opmerking nog een broek op mijn enkels đ. Tantetil ik snap de UFO jurk ook niet zo goed đŦ