• [verwijderd]

• Bijgewerkt

F wilde niet op de foto dus die staat achter mij verstopt πŸ˜…

8 dagen later
  • [verwijderd]

Die vlekken zitten op de spiegel, niet op mijn jurk πŸ˜…

Nou hier komen ze. De meeste jurkjes hebben echt knal kleuren -behalve dezeπŸ™ƒ- zoals koraal etc. De foto’s zijn wel vreselijk slecht belicht en het ziet er een beetje raar uit, maar de laatste is champagne kleur in het echt erg mooi.

Verwijderd.

Ysabella ooh ja die jumpsuit is echt superleuk! De bovenste jurk is wel beetje een feestelijke jurk, maar de onderste kan je met slippers gewoon naar buiten aan.

Ysabella Ik vind het prima kunnen om je kind van de speelzaal op te halen hoor. Waarom niet? Ben het helemaal eens met @Tantetil Het is echt niet verplicht om enkel saaie niet-feestelijke kleren te dragen zodra je moeder bent hoor!

Tantetil ja die is ook leuk, maar ja dan moet je weer hakken dragen. Die eerste heb ik ook nooit overdag gedragen, die heb ik destijds gekocht omdat er een groot feest van Tele2 was en ik uitgenodigd was en heel netjes gekleed moest. πŸ™ƒ

Het lijkt nu alsof ik alleen maar korte jurkjes heb, maar bij de lange kan ik nu niet bij omdat mijn man al zijn werkkleding in mijn kast heeft hangen. 🀨

Ysabella supermooi! Gewoon aandoen hoor. De eerste is idd perfect om uit eten te gaan of een avond uit, maar de jumpsuit en de onderste kunnen ook prima overdag. Casual is niet 'beter'. Als je je er prettig in voelt, lekker dragen. Want het staat je geweldig.

Heel leuk @Ysabella . Tip bij de blauwe jumpsuit om een basic (oversized) blazer erover te dragen. Witte sandaaltjes eronder en klaar. Of witte gympies dat maakt het wat meer casual.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ysabella

Ik vind ze allemaal leuk! Die onderste zou ik misschien niet zomaar aan doen, maar bijv wel met leuke slippertjes als ik een dagje ga shoppen.
        De bovenste twee kun je prima aan, met hakken, maar ook zeker met een sneakertje of slipper!

Ik ben juist jaloers op mensen die elke dag de discipline hebben om zichzelf mooi te maken. Ik merk dat dat er bij mij erg inschiet, zodra ik het te druk krijg. Dat vind ik niet fijn.

Gewoon lekker aan doen hoor , kan echt prima en sowieso, fuck em all.πŸ–•

Ysabella ik zou het echt cool vinden als je dit gewoon naar de psz aandeed! Waarom moet er perse een feestje zijn om je mooi en netjes aan te kleden? Die jumpsuit vind ik heel gaaf trouwens.

@Ysabella Dit kan prima naar de psz hoor! Ik droeg eerst mijn werk outfits (beetje zelfde stijl als jij ook bijv de jumpsuit of soortgelijk jurkje)naar mijn werk. Maar door Corona kwam ik in een kleding crisis want ik ben geen joggingpakken persoon maar met m’n hakken aan de eettafel is het andere uiterste . Dus ik ben mijn kantoor kleding wel gaan dragen maar vaak met sneakers o.i.d. en vaak kom ik dus nu op een dag alleen op de opvang of op school 🀣 Ik heb nog nooit iemand erover gehoord.

Staat je supergoed!

Hopsatee Dit heb ik ook. Ik heb geen loungewear. Heb nu voor het eerst een korte broek gekocht voor de zomer 🀣