We gaan weer gewoon verder waar we gebleven waren in deel 1 💃

Hopelijk zijn de foutmeldingen nu verleden tijd, dus showen maar! 👗

(Wil je terugkijken naar een bepaalde outfit of gewoon door de oude foto’s scrollen... deel 1 vind je hier -> https://allesvoordekids.nl/d/27-show-je-outfit/2054 )

• [verwijderd]

Hier een super simpel jurkje met macaroni vlekken, en een flash-proof broekje eronder voor tegen kinderen die denken “hey dit kan omhoog” of “hey ik kan hier onder”

• [verwijderd]

Marshmallow ja echt aanrader hoor! Ik draag onder elke jurk een broekje!

Zit dat wel lekker zo'n broekje?

Bedacht mij vandaag dat ik er toch ook misschien maar eens één moet gaan halen.

iets met je dag starten met spijkerbroek en string, dan een rokje aantrekken ivm de warmte en vervolgens boodschappen gaan doen terwijl er nogal wat wind staat. Kanechtniet boven de 40 🤦‍♀️

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

F wilde niet op de foto dus die staat achter mij verstopt 😅

8 dagen later
    • [verwijderd]

Die vlekken zitten op de spiegel, niet op mijn jurk 😅

Nou hier komen ze. De meeste jurkjes hebben echt knal kleuren -behalve deze🙃- zoals koraal etc. De foto’s zijn wel vreselijk slecht belicht en het ziet er een beetje raar uit, maar de laatste is champagne kleur in het echt erg mooi.

Verwijderd.

Ysabella ooh ja die jumpsuit is echt superleuk! De bovenste jurk is wel beetje een feestelijke jurk, maar de onderste kan je met slippers gewoon naar buiten aan.

Ysabella Ik vind het prima kunnen om je kind van de speelzaal op te halen hoor. Waarom niet? Ben het helemaal eens met @Tantetil Het is echt niet verplicht om enkel saaie niet-feestelijke kleren te dragen zodra je moeder bent hoor!

Tantetil ja die is ook leuk, maar ja dan moet je weer hakken dragen. Die eerste heb ik ook nooit overdag gedragen, die heb ik destijds gekocht omdat er een groot feest van Tele2 was en ik uitgenodigd was en heel netjes gekleed moest. 🙃

Het lijkt nu alsof ik alleen maar korte jurkjes heb, maar bij de lange kan ik nu niet bij omdat mijn man al zijn werkkleding in mijn kast heeft hangen. 🤨

Ysabella supermooi! Gewoon aandoen hoor. De eerste is idd perfect om uit eten te gaan of een avond uit, maar de jumpsuit en de onderste kunnen ook prima overdag. Casual is niet 'beter'. Als je je er prettig in voelt, lekker dragen. Want het staat je geweldig.

Heel leuk @Ysabella . Tip bij de blauwe jumpsuit om een basic (oversized) blazer erover te dragen. Witte sandaaltjes eronder en klaar. Of witte gympies dat maakt het wat meer casual.