Sevenof9
Nescio
heerlijk zeg. Mijn broeken hebben snel vlekken, ik ben onhandig en de kinderen ook, maar het kruis gaat na 2 dagen aan ook wel gewoon ruiken.
En shirts wissel ik het liefste halverwege dag maar heb nu een deo waarbij ik het vaak wel 9-10 uur aan kan voor een shirt gaat ruiken. Als ik naar werk fiets, kleed ik me ook om op werk. En dan thuis weer. Heb dan weer niet dagelijks een volle trommel, 4 broeken, 4 shirts , meestal was ik 1 trommel in het weekend met kleding en 2 trommels met handdoeken, ondergoed en beddengoed.
Eigenlijk wissel ik het liefste mijn hele outfit halfverwege de dag. ik vind het na een uur al stinken. Maar ben wel extreem gevoelig voor geuren. Mijn man/vrienden/ouders ruiken nooit wat. Dus daarom doe ik het niet.
Als ik nu veel jurkjes draag lukt het wel met 10x10 haha. anders wordt het wel krap hier toch. maar buiten zwangerschap om heb ik nauwelijks jurkjes. misschien daar eens naar kijken. Als ik er 7 heb en 3 vesten, kom ik wel de week door. Alleen op mijn werk kan ik geen jurkjes dragen.. maar dat tel ik dan maar als werkkleding, Maar 3 shirts en dan de broeken als werk zetten? en voor het fietsen sportkleding.
voelt dan wel als valsspelen haha, want dan heb ik 3 sets sportkleding, 3 werksets (dat is dan al 6 stuks) en dan nog de 10 stuks voor de challenge. misschien moet ik de werkdagen dan gewoon skippen uit de challenge. En 10 dagen - werkdagen doen.
Kan het nu wel goed testen natuurlijk, heb nu wel jurkjes liggen.
ik draag trouwens ook altijd een korte legging onder een jurkje, tegen schurende bovenbenen. Telt dat dan mee?