Flamingooo

Dankjewel!
Die narcose zal idd wel even rot zijn. Hoelang duurde bij jou toen de operatie?

Ik heb voor deze zwangerschap een pipelle onder narcose gedaan en was een halfuur "weg" daar heb ik helemaal geen nare gevolgen aan ondervonden .

Rot van je bbz. Maar gelukkig nu dus een mooi resultaat!

Puzzelstukje
    Schouders kan komen door het gas he wat ze in je buik blazen..

Balen dat je er zoveel laat van had..

Famofthree

En je kinderen weer tillen, hoelang duurde dat??

Ik denk ook aan doorbranden. Ga dat dan ook zeker vragen omdat ik dat toch liever heb gevoelsmatig door de nikkel..

[verwijderd]

Het is evt nog te herstellen, al bied dat verre van garanties.

Ik hoorde ook dat het evt bij een vrouw te herstellen is. Maar dat dat vaak mislukt.

Bubblez geeft niks. Ja mijn vriend moet dan wel veel moed verzamelen zegt hij, maar hij wil het dan wel gaan doen. Ik zou het ook niet erg vinden, nog een zwangerschap en kindje.

Bubblez

klopt, ze zeiden een beetje last. Maar heb wel echt een week last gehad.

Bubblez

Ook iets van een weekje dat dat ging zonder echt last.. Stelde niet zoveel voor, had vooral last van het gas waarmee ze mijn buik opgeblazen hadden. Dochter tilde ik na 3 dagen weer alleen dan wel vanaf de bank , liet haar daarop klimmen. Maar ik heb ook nog een rugprobleem hé.

Famofthree

ik kon die week echt niets. Kon de eerste twee dagen ook niet eens naar boven. Heb beneden geslapen.

Bubblez

Ik geloof dat ik rond 17:30 naar de OK ging en rond 21:00 weer op zaal was. Het was spoed dus ik weet het niet meer precies. Kan me voorstellen dat het in mijn geval ook wat langer duurt dan bij een sterilisatie omdat ze natuurlijk niet wisten wat ze zouden aantreffen.

BBZ was zeker rot maar inmiddels al bijna 3 jaar geleden. Heb inmiddels een dochter van 14 maanden en weer 11 weken zwanger. Dus het heeft allemaal een plekje en is oké 😉.

Puzzelstukje

Zo zie je dat iedereen verschillend is en elke ingreep verschilt qua last.
              Nu zou ik gewoon rekening houden met 2 weken herstel en dat regelen.

Ik zou het zelf alleen doen icm een sectio. Los van de sectio zou ik het niet doen omwille van mogelijke complicaties, sterilisatie van de man kent gewoon minder risico’s.

overigens is de dusseldorf narcose van een pipelle geen echte narcose maar een 10 minuten durende mini narcose. Van een chirurgische narcose heb je wel meer last, geen wereld probleem maar meer dat je het weet.

Lou-La

Dat leek mij ook al, dat stond er ook dat dat niet zo lang duurde 🙂

Hier wil ik het zelf. Niet mn man. Bedankt 🙂

Famofthree

Zoiets heb ik ook in mn hoofd idd.
                  Ik wil kijken of ik het kan plannen in of vlak voor de bouwvak. Hopelijk kan dat.