Sevenof9 Haha ik ben ook deze week weer begonnen! En ik heb echt veel zin in de nieuwe expansion! Marshmallow hoe die jij trouwens maar 1,5 uur over een sim en een huisπ΅ dat duurt bij mij zoveel langer!
Marshmallow Sevenof9 nou ik was er wel klaar mee π En idd dat expansion pack en de algemene update.
Toch6 Ik heb vanavond ook gespeeld. Nadat hij eerst lang stond te updaten π morgen denk verder ermee
Marshmallow Toch6 die zijn er al een tijdje. Ik denk erover om de nieuwe pack aan te schaffen, maar voorlopig twijfel ik nog.
June Toch6 en ook diabetes plakkers. Top hΓ¨? Al mijn kleine meisjes dragen nu een gehoorbel zoals mijn dochter ze noemt π
June Marshmallow ik vind de basegame infants al veel werk. In de nieuwe pack moeten de infants nog van alles leren. In de basegame kunnen ze gewoon meteen kruipen en spelen. Veel makkelijker.
Marshmallow June haha ja dat is waar. Ik werd er zelf moe van π€£. De hele dag door echt ervoor zorgen. Lijkt net het echte leven π
June Marshmallow echt hΓ¨? Je hebt als volwassenen gewoon geen tijd meer voor je eigen aspirations π€£
Marshmallow June op een bepaald moment heb ik een au pair genomen want ik werd gek. En ook eerder de kaarsjes uit laten blazen. Maar het is wel leuk dat je nu meer kan met baby's. Die pregnancy mod die ik heb is ook leuk, maar de bevalling duurde +16 uur ook zo vreselijk. Wel iets realistischer, maar zooooo saai.
June Het meest waardeloze stuffpack is gratis. My first pet stuff Claim tot 6 januari je gratis pack via de ea app. En mocht je cats &dogs niet hebben, dan is die nu met 60% korting te krijgen a β¬16
Marshmallow Hee grappig heb gisteren sinds 6 maanden ook weer gespeeld. 1x het bed gedeeld en die vrouw is meteen zwanger...
Marshmallow Ik heb een nieuwe pack (kon het niet laten) gekocht: growing together. En ik ben eindelijk eens blij ermee. Meestal viel het tegen, maar nu alleen maar leuk! Alleen krijgt mijn sims alleen maar jongens, ik wil ook een meisje erbij!! Dus ik ga door tot er een meisje komt hehe.
June Marshmallow kan je de midlifecrisis uitzetten in gameplay? Dat houdt me tegen om het pack ook te kopen. De bouwitems zijn zo mooi. Ik heb 4444rent pack gekocht. Wat een buggy shizzle is dat. Maar het idee vind ik wel erg leuk. Ik bouw kleine communities waar mijn hele familie woont.
Marshmallow June kan je de midlifecrisis uitzetten in gameplay? Dat houdt me tegen om het pack ook te kopen. De bouwitems zijn zo mooi. Geen idee, ik ben nu nog maar aan het begin met infants hehe. Zelfs de baby's (als ze dus alleen maar liggen in dat wiegje) zijn leuker, gelukkig worden ze al een infant na dag 1. Maar daarna alles leren, eerst tummy time, dan sitting. Pas daarna kunnen ze bv eten in de high chair. Ik heb op de een of andere manier de Engelse versie weet ook neit waarom.
June Toch6 waar is je manier van spelen? Voor family gameplay zou ik samen groeien adviseren. Vind je tuinieren ed leuk, dan zijn paarden en de nectar een leuke aanvulling.