June Het meest waardeloze stuffpack is gratis. My first pet stuff Claim tot 6 januari je gratis pack via de ea app. En mocht je cats &dogs niet hebben, dan is die nu met 60% korting te krijgen a €16
Marshmallow Hee grappig heb gisteren sinds 6 maanden ook weer gespeeld. 1x het bed gedeeld en die vrouw is meteen zwanger...
Marshmallow Ik heb een nieuwe pack (kon het niet laten) gekocht: growing together. En ik ben eindelijk eens blij ermee. Meestal viel het tegen, maar nu alleen maar leuk! Alleen krijgt mijn sims alleen maar jongens, ik wil ook een meisje erbij!! Dus ik ga door tot er een meisje komt hehe.
June Marshmallow kan je de midlifecrisis uitzetten in gameplay? Dat houdt me tegen om het pack ook te kopen. De bouwitems zijn zo mooi. Ik heb 4444rent pack gekocht. Wat een buggy shizzle is dat. Maar het idee vind ik wel erg leuk. Ik bouw kleine communities waar mijn hele familie woont.
Marshmallow June kan je de midlifecrisis uitzetten in gameplay? Dat houdt me tegen om het pack ook te kopen. De bouwitems zijn zo mooi. Geen idee, ik ben nu nog maar aan het begin met infants hehe. Zelfs de baby's (als ze dus alleen maar liggen in dat wiegje) zijn leuker, gelukkig worden ze al een infant na dag 1. Maar daarna alles leren, eerst tummy time, dan sitting. Pas daarna kunnen ze bv eten in de high chair. Ik heb op de een of andere manier de Engelse versie weet ook neit waarom.
June Toch6 waar is je manier van spelen? Voor family gameplay zou ik samen groeien adviseren. Vind je tuinieren ed leuk, dan zijn paarden en de nectar een leuke aanvulling.
Marshmallow Ja ik vind grow together echt een leuk pack. Je moet dan infants ook van alles leren ipv dat ze alles meteen kunnen.
Marshmallow Ik had net de hele bovenverdieping van een huis goed gedaan en toen liep het spel vast en ben ik alles kwijt. Aaah moet ik weer opnieuw beginnen...
Rosemary Ik wil the Sims kopen. Ik zag het bij m’n zusje en het leek me wel weer eens leuk om thuis te doen. Zij raadde me sims3 aan. (Ik ken van vroeger alleen nog sims1 😂) Maar goed… hoe koop ik dat? Ik heb geen cd ding in mijn laptop. Ik heb een MacBook. Moet ik nog ergens aan denken? Zouden jullie ook 3 adviseren?
June Rosemary Ik speel sims 4. Ik vind de cartoon stijl leuk. Sims3 ken ik niet. Dat is een hele grote vrije wereld. De sims 4 is wat dat betreft kleiner. Daar heb je verschillende buurten waar je rond kan lopen. Basegame sims4 is nu gratis. Tot 8 april is een uitbreiding backyardstuf gratis. Er wordt gezegd dat er ook een kit gratis wordt binnenkort. Voor de rest zou ik tot juni wachten dan is er weer een sale.