[verwijderd] Sevenof9 hoe werkt dat? Mijn kinderen hebben een mod gezien die ze heel graag willen, maar ik weet niet of dat ook op de PlayStation kan? Weet jij dat toevallig?
Sevenof9 [verwijderd] Nee, mods en cc kan alleen op de computer. Helaas... Toch6 Ja klopt! Ik heb nu ook dat nieuwe pack van cottage living.
Toch6 Sevenof9 nee moet wachten tot we in Nl zijn, heb geen onbeperkt hier. Al is hij pas wel geΓΌpdate. Ze kunnen ineens samen met kinderen koken en zo nog wat dingetjes
[verwijderd] Sevenof9 ah dat is jammer zeg! Maar toch bedankt, dan hoeven we niet verder te zoeken π
Marshmallow Cactusje haha Ik heb het laatst weer gespeeld en ervoor gezorgd dat de vriend vreemd ging met de dochter van zijn vriendin (andere vader uiteraard). Haar zwanger maakte en ergens anders ging wonen π Het was net een soap.
June Marshmallow ik had een groot gezin. En van de zoons heeft bij 9 vrouwen en kind verwekt. Helaas zijn sommige vrouwen te vroeg overleden zodat de kinderen altijd kind blijven. π₯
Marshmallow Net 1,5 uur een sim en huis gebouwd. Kan ik ermee spelen, heb ik geen zin meer π Heb mijn eigen appartement geprobeerd na te bouwen, maar dat is nog best lastig. Morgen laten zien aan T dat wil hij graag.
Sevenof9 Haha ik ben ook deze week weer begonnen! En ik heb echt veel zin in de nieuwe expansion! Marshmallow hoe die jij trouwens maar 1,5 uur over een sim en een huisπ΅ dat duurt bij mij zoveel langer!
Marshmallow Sevenof9 nou ik was er wel klaar mee π En idd dat expansion pack en de algemene update.