Sneeuwvlok ik deze op de lijst van stomme beestjes!
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? đ
[verwijderd]
Twee dagen achter elkaar werken vind ik echt vermoeiend. Omg. Ik word oud en ben nu al toe aan pensioen. Gelukkig vandaag thuis met mijn drietal. Lekker uitrusten.
Huggybird
Puzzelstukje
Een hele dag nog wel
Ik zou het wel (voorzichtig?) zeggen. Ik had deze situatie thuis, toen mijn vorige hondje oud werd ging hij ineens blaffen als hij alleen was. Ik wist dit niet, meestal was hij stil als ik thuis kwam en als hij al blafte dacht ik dat het was omdat hij mij aan hoorde komen. Hij had immers zijn hele leven nooit geblaft.. maar doordat hij doof&blind begon te worden vond hij het wsl eng.
Wie weet weten deze mensen ook niet dat hun hondje zo bang is, omdat hij thuis prima alleen kan blijven. Sowieso vind ik het een hele illegitieme reden om te klagen voor jezelf, maar zeker ook voor het beestje
Pimpelmeesje als het vandaag weer zo is ga ik er even naar toe. Nu zijn hun zoon of dochter er met twee kleine kindjes dus misschien wat meer mensen bij de caravan.
die mensen komen gewoon niet naar het huisje. Geen idee wat ze doen. Maar wij zijn naar de receptie gegaan en hebben laten horen hoe het er aan toe gaat.
We hebben gelijk een ander huisje gekregen. Mevrouw vond het niet normaal. Dus we hebben alles weer lopen verkassen, maar wat een rust!! En het is nog een premium huisje ook. Laat de vakantie nu maar beginnen!
Ooh en die honden? Geen idee. Ik ga mij daar verder nu niet mee bemoeien. Ik vind dat niet mijn taak en heb daar geen behoefte aan.
@[verwijderd] wattes? Wat een idioot zeg!
Puzzelstukje tja als je het hebt gemeld zullen ze vanuit het park toch ook wel in gesprek gaan daarover.
Fijn dat je een nieuw huisje hebt!
Pimpelmeesje
ja klopt, beveiliging ging ook wat doen geloof ik.
[verwijderd]
Onze oudste kon het met vier jaar en twee maanden en toen konden al heel veel klasgenootjes het al heel lang.
Hier in onze straat zijn er echt veel die onder de 4 jaar los fietsen. Terwijl degene met kinderen in de stad er wat later mee waren. Maar dat zal waarschijnlijk toeval zijn.
Dat er maden in de koffiemachine van het werk zaten
Nescio Gatver
Nescio iiiiiieeew!
[verwijderd]
Nescio oh bah!