• [verwijderd]

Twee dagen achter elkaar werken vind ik echt vermoeiend. Omg. Ik word oud en ben nu al toe aan pensioen. Gelukkig vandaag thuis met mijn drietal. Lekker uitrusten.

Huggybird
Puzzelstukje
Een hele dag nog wel 😳
Ik zou het wel (voorzichtig?) zeggen. Ik had deze situatie thuis, toen mijn vorige hondje oud werd ging hij ineens blaffen als hij alleen was. Ik wist dit niet, meestal was hij stil als ik thuis kwam en als hij al blafte dacht ik dat het was omdat hij mij aan hoorde komen. Hij had immers zijn hele leven nooit geblaft.. maar doordat hij doof&blind begon te worden vond hij het wsl eng.
Wie weet weten deze mensen ook niet dat hun hondje zo bang is, omdat hij thuis prima alleen kan blijven. Sowieso vind ik het een hele illegitieme reden om te klagen voor jezelf, maar zeker ook voor het beestje

Pimpelmeesje als het vandaag weer zo is ga ik er even naar toe. Nu zijn hun zoon of dochter er met twee kleine kindjes dus misschien wat meer mensen bij de caravan.

Pimpelmeesje

die mensen komen gewoon niet naar het huisje. Geen idee wat ze doen. Maar wij zijn naar de receptie gegaan en hebben laten horen hoe het er aan toe gaat.

We hebben gelijk een ander huisje gekregen. Mevrouw vond het niet normaal. Dus we hebben alles weer lopen verkassen, maar wat een rust!! En het is nog een premium huisje ook. Laat de vakantie nu maar beginnen!

Ooh en die honden? Geen idee. Ik ga mij daar verder nu niet mee bemoeien. Ik vind dat niet mijn taak en heb daar geen behoefte aan.

@[verwijderd] wattes? Wat een idioot zeg!

Puzzelstukje tja als je het hebt gemeld zullen ze vanuit het park toch ook wel in gesprek gaan daarover.
      Fijn dat je een nieuw huisje hebt!

Luuz door jouw verhaal dacht ik, misschien wordt het ook eens tijd om de zijwieltjes van mijn zoon eraf te halen....had ik nog helemaal niet over nagedacht.

Tantetil Persoonlijk ken ik alleen vierjarigen die niet (zonder zijwieltjes) kunnen fietsen dus laat je niet opjagen door die knapperd van Luuz hoor!

Vulpen hahaha nee hij moet nu ook. Hup! Fietsen jij!

Nee hoor, bij mijn dochter heb ik er ook naast moeten rennen dus ik verwacht hetzelfde hier.

Tantetil het is natuurlijk te proberen, je weet maar nooit. Maar volgens mij is mijn jongste vrij vroeg hierin.

• [verwijderd]

Onze oudste kon het met vier jaar en twee maanden en toen konden al heel veel klasgenootjes het al heel lang.

Hier in onze straat zijn er echt veel die onder de 4 jaar los fietsen. Terwijl degene met kinderen in de stad er wat later mee waren. Maar dat zal waarschijnlijk toeval zijn.

• [verwijderd]

Nescio oh bah! 😱

• Nescio hebben hierop gereageerd.