Robije Weet je, ik leg nooit wat op de weegschaal, echt niet. Maar bij haar ben ik het gewoon spuugzat aan het worden. En ze is behalve gierig ook gewoon inhalig. Met een verjaardag eet ze binnen 10 min in haar uppie het hele stuk brie onder je neus weg. En heb je duurdere drankjes, neemt ze standaard die. Zo dronk ze ineens geen Hugo meer, "want vond mevrouw niet lekker"...maar ben je bij haar, krijg je dus Hugo van de aldi...en zó gek, dan drinkt ze het dus wel.
.Het is gewoon zó erg dat ik als ik weet dat ze komt, bepaalde dingen niet meer in huis haal. dus met een verjaardag haal ik expres Hugo en geen brie meer om wat te noemen. Of ik zet het pas op tafel als ze weg ik, dat is toch belachelijk? Nu drinkt ze ineens radler, maar ben je bij haar heeft ze het niet in huis, of nou ja, ze heeft het wel, maar precies 2 , voor haarzelf!! Bij mij op een verjaardag eet ze dus de brie op, de filet americain en andere lekkere hapjes, maar zij zet standaard 3 pakjes toast neer met sellerie en komkommersalade. En als ze zélf jarig is, dan viert ze dat met haar zoon die niet meer thuis woont, want dan moet hij alle hapjes en drankjes betalen.....Vet irritant zo een!!