Vulpen Huggybird Geen idee, dat kan ik op zo'n manier niet echt beoordelen eigenlijk. Het gesprek ging voornamelijk van: 'Wil jij nog een broodje?' 'Niet op de stoel gaan staan!' 'Kunnen jullie mij verstaan?'
Huggybird Tantetil neeeeeeeeh đđđđđđđđđđđ Ik wil je gerust zijn adres geven maar echt! Ik bedank!!
Kipsate Mijn dochter van 14 maanden is haar woordenschat aan het uitbreiden. Ze zegt papa, mama, opa, oma, die, ja, nee, telt tot 4 en zegt sinds vandaag BATMAN đ . Dat krijg je met 2 broers..
Marshmallow Kipsate haha hier Marshall, go, go, go en paw paw van paw patrol. Grote broer hier ook đŦđ
Toch6 dat je humeur zo kan omslaan doordat er verkeerde melk is gekocht. Soyamelk ipv gewone lactosevrije melk. Ik vind soyamelk echt niet te drinken. en hij is de hamlappen vergeten. De ijslolly's (die je zelf moet invriezen) zijn ook niet gekocht. Waarom maak ik een lijstje :/
[verwijderd] Dat de school verwacht dat ik echt het huis ga verbouwen, alle meubels aan de kant schuif om een thuisvariant van de koningsspelen te doen inclusief het bijbehorende dansje aan mijn kinderen ga leren.
Miek89 [verwijderd] haha dat hadden wij hier ook. Het waren de coronische spelen đ gelukkig hebben we een tuin dus daar een parcours gemaakt
Madeliefje06 Dat ik opeens sproeten krijg. Ik had ze als kind wel een beetje maar dat is toen weggegaan. En nu 20 jaar later krijg ik weer sproeten?!
[verwijderd] Toch6 ik heb ze "leve de koning, hoezee, hoezee" laten roepen en een vinkje gezet bij de koningsspelen huiswerkopdracht. Het is mooi geweest, het is vakantie! đĨŗ
Toch6 Oh ik krijg nu een mail dat wij volgende week vrijdag koningsspelen hebben đ draaiboek volgt nog