[verwijderd] Huggybird ben je wel direct wakker π Torretjeee klopt inderdaad dat die lijst heel lang is. Het zijn beroepen die nodig zijn om het land draaiende te houden en niet specifiek zorg. Ook de buschauffeur, de vuilnisman en de belastinginspecteur vallen er bijv. onder. Ik val er zelf ook onder en heb gewoon een 9 tot 5 baan en werk ook niet met een kwetsbare groep als het om Corona gaat.
Huggybird [verwijderd] ππ dat zeker, maar sommige dingen wΓl je gewoon niet zienπ ik niet tenminsteπ
Blue Dat ik droomde dat ik op bezoek ging bij een vriendin waarvan de vriendschap wat verwaterd is. Toen ik bij haar aankwam, werd ik vreselijk boos en heb het contact volledig met haar verbroken. En nu heb in al de hele tijd een heel raar, onrustig gevoel. Ik moet steeds aan haar denken. En door die droom ben ik onbewust heel boos op haar, maar ik weet niet waaromπ
Nescio Torretjeee dat 1 of 2 begeleiders standaard dezelfde kinderen zien op de opvang. Er wordt dus niet gewisseld tussen leiders en kinderen, en ook kinderen onderling komen niet in contact met elkaar buiten hun bubbel.
Torretjeee Nescio op mijn werk hebben we 1 groep. Ik werk wel altijd met de zelfde collega maar wij vangen wel de kinderen op in 1 groep. Dus op dinsdag heeft pietje contact met andere kinderen en op woensdag heeft pietje contact met weer andere. De ene keer komt pietje 3 dagen en de andere keer de hele week. Hij ziet dus de hele tijd verschillende kinderen en leidsters. Op dinsdag en donderdag mijn andere collega's en op woensdag en vrijdag mijn andere collega en mij.
Vulpen Dat de vriend van mijn moeder die ik nog nooit ontmoet heb na zo'n tien minuten virtuele paaslunch ineens ook aanwezig bleek te zijn.
1986Lynn [verwijderd] Bij de opvang van onze oudste zijn het groepjes van Max. 4 kindjes in zoveel mogelijk dezelfde samenstelling en leidster. Bij mijn jongste is hij alleen of met nog 1 ander vast kindje (of soms onze oudste) en een vaste leidster. Gelukkig dus heel goed geregeld bij ons.
Vulpen Huggybird Geen idee, dat kan ik op zo'n manier niet echt beoordelen eigenlijk. Het gesprek ging voornamelijk van: 'Wil jij nog een broodje?' 'Niet op de stoel gaan staan!' 'Kunnen jullie mij verstaan?'
Huggybird Tantetil neeeeeeeeh πππππππππππ Ik wil je gerust zijn adres geven maar echt! Ik bedank!!
Kipsate Mijn dochter van 14 maanden is haar woordenschat aan het uitbreiden. Ze zegt papa, mama, opa, oma, die, ja, nee, telt tot 4 en zegt sinds vandaag BATMAN π . Dat krijg je met 2 broers..
Marshmallow Kipsate haha hier Marshall, go, go, go en paw paw van paw patrol. Grote broer hier ook π¬π