[verwijderd] Robije Ik had ze wel gezien,maar stond onder het raam van onze zoon die echt nรฉt sliep. Daarbij waren die mannen volop in gesprek. Heb gewoon moeite met zulke dingen.
Pimpelmeesje [verwijderd] wij hebben ook van die kansloze buren. Lekker hun probleem van maken, hoe asociaal ben je als je zoiets op zo'n manier over iemand zegt. Hij had natuurlijk ook gewoon zelf gedag kunnen zeggen...?
Femkes Dahlia volgens mij heb jij een paar van mijn sokken (of ik die van jou). Ik herken wat paw patrol en sterren sokken ๐คฃ
Softbasegaming Niet alleen vandaag maar over het algemeen. Ik ben al vreselijk lang aan het denken wat voor baan ik wil gaan doen want wil de zorg uit maar ik heb echt gรฉรฉn idee
[verwijderd] Dat ik vanochtend in huilen uitbarstte omdat de chocopasta op was verbaasde mij ook wel๐
[verwijderd] [verwijderd] ja maar jouw buik-baby hebt nu gewoon bepaalde behoeftes! Snap wel dat je dan emotioneel wordt hoor ๐
[verwijderd] [verwijderd] hormomen? ๐ Ik kan me herinneren dat ik tijdens mijn zwangerschap heel hard gehuild heb om home alone (vond het ipv humor een drama film).
Betsy Famofthree ik had nog zo met mezelf afgesproken om van ma-vrij voor 23:00 naar bed te gaan. Dat is deze week al precies 0x gelukt ๐
Mary Dat ik kennelijk heb gemist dat @[verwijderd] zwanger is?! (Kom nu pas onder mn steen vandaan). Gefeliciteerd!
Famofthree Betsy Hier hetzelfde.. maar wel 1x gelukt ๐.. Als ik bedenk nu moet ik echt naar bed ben ik nog 3 kwartier bezig met hond uitlaten/ eten geven/ naar de wc/ bakjes neerzetten voor morgen .. dus ik moet er sowieso een uur bij optellen.. en dus om 21:40 alles gaan doen en dan op mijn gemakje.. dan ik ook naar bed om 22:40.
Famofthree Betsy Oohhh en die ochtenden.. ๐๐๐ in de winter blijf ik zoveel liever liggen... koud .. t is hier gewoon 20 graden hoor.. maar mijn bedje is veel warmer.
Betsy Famofthree afschuwelijk. Ik kan niet wachten totdat het april is. Ik ga nu in het donker de deur uit en kom in het donker weer thuis. Bah! Niet goed voor mijn humeur ๐
[verwijderd] Dat mijn (ex) man boos was omdat ik 15 minuten later pas op zijn app reageerde.. het was ook echt een nutteloze vraag. Man grow up
[verwijderd] Dat onze jongste van 4,5 maand ontzettend goed slaapt op haar eigen kamer. En wij vonden het zo gezellig met haar beneden in de box en in de wieg op onze slaapkamer. Zij niet met ons ๐ญ. Of misschien wel te gezellig dan.
[verwijderd] Dat mijn collega niet snapt dat ze vandaag een gesprek heeft met hoger hand omdat ze alles doet wat god verboden heeft.๐ค๐
BabyFG Pimpelmeesje als de boodschap dan uberhaupt aangekomen is, sommigen hebben echt een enorme plaat voor hun kop โik doe dat nietโ ๐๐ [verwijderd] ben nu natuurlijk wel ook nieuwsgierig haha