[verwijderd] Toch6 jij woont dan pas in een achtergesteld gebied 😳. Wij zijn hier inmiddels al geëvolueerd van jager-verzamelaars naar boeren.
Sevenof9 [verwijderd] ik vraag me als ik dit soort dingen hoor dan weer af of ze in Amsterdam ook scholen hebben 😛
Vulpen Sevenof9 Ja hoor, daar leren ze dingen over De Wereld. Amsterdam, en natuurlijk het buitenland. Vermoeiend..
Rietjesbeker [verwijderd] man, een pizza, weet je wat ik daar allemaal voor moet doen? Graan groeien, vermalen, deeg maken, tomaten groeien, saus van maken, koe melken, kaas maken... En dan heb ik nog maar een hele simpele pizza!
[verwijderd] [verwijderd] mijn ex was ook zo. Of we wel openbaar vervoer hadden in Brabant? Nee man, wij doen alles op onze tractors 🙄
[verwijderd] Verbazing van vandaag: stuur M naar school met een appel, komt ze thuis met een complete ananas.. 🤔
[verwijderd] [verwijderd] Hier ging ze heen met een mandarijn en kwam ze ook thuis met een ananas. Het is een complot.
[verwijderd] [verwijderd] ik vroeg aan haar hoe ze er aan kwam, en haar antwoord was "gewoon een kwestie van sneller zijn dan de rest". Mysterieus. Ik wacht met smart op de Netflix-docu.
[verwijderd] Toch6 ze hebben op woe, do en vrijdag schoolfruit, maar ivm de staking mocht het overgebleven fruit mee naar huis omdat het anders weggegooid zou worden. M heeft alles op alles gezet om haar felbegeerde ananas te scoren 🤓
Ysabella [verwijderd] hahah Ik had ooit een vriendin uit Twente en ik woonde destijds in Utrecht ze kwam met de trein naar Utrecht want we zouden op vakantie gaan. Belt ze mij opeens ‘ Ysa, heb je ook koeien in Utrecht?!?!😱😱😱’ Zag ze in het weiland koeien staan, ja trut in Utrecht hebben wij mensen ook gewoon koeien. 🤦🏼♀️😆
Sweetl Ik heb mijzelf 1 dag ziekgemeld, gisteren. Zodat ik oa naar de huisarts kon omdat ik kapot ga van de pijn in mijn knie (lekker handig met een lopend beroep) direct afspraak fysio voor vandaag. Vervolgens werk weer gebeld om me beter te melden ook voor aanstaande donderdag. Ik werk nooit op woensdag. Alleen gevraagd op een andere afdeling te staan waarbij ik niet zoveel hoef te lopen. Geen probleem. En nu heb ik een brief in de bus van uwv ivm ziektewet🙄vragenlijst invullen en ze nemen weer contact met me op. ben al weer beter gemeld sinds gisteren. Is dat normaal? Vind het wel erg voorbarig. Ze dwingen je zowat om vakantie op te nemen als je ziek bent ipv zo, want veel gedoe.
Vinexkindje Sweetl dat heeft mijn man ook eens gehad! Een dag ziek omdat hij zich had geblesseerd bij het sporten en langs de huisarts en de spoedeisende hulp moest. Had hij meteen een smsje en hele vragenlijst van de arbodienst. Wij vonden het ook echt vreselijk overdreven
Rietjesbeker Dat dochter (2 jaar, 1 maand) net vroeg om een cracker met de zin 'maai ik een kekker please'. Het Friese deel van de zin snap ik, ze wordt tweetalig opgevoed, maar waar komt die please nou weer vandaan?
[verwijderd] Bloem We hebben toevallig binnenkort een teamoverleg en moeten hier een evaluatieformulier voor invullen. Ik vermoed zo maar dat de mijne niet positief gaat zijn 😬.
Rietjesbeker Dat dochter gistermiddag 2,5 uur heeft geslapen en nu nog niet wakker is. Normaal is ze 6 uur wel paraat, nu is het half 8 en ligt ze nog diep in rust 😴
Honkeytonk Rietjesbeker ohjee, ziek aan het worden? Hier kan ik de klok er op gelijk zetten, veel meer slapen dan normaal, is binnen 2 dagen ziek 🙈.