Marshmallow Ik zit vier handen op รฉรฉn buik te kijken en zegt Bobbi Eden over Zwolle 'het pittoreske Zwolle'. Echt in het hele programma doen ze alsof Zwolle niets voorstelt... Oh ja het verbaasd me vooral dat ik het me zo aantrek. Ik woon er al 2,5 jaar niet meer ๐
Sevenof9 Marshmallow oh dat is inderdaad raar, ik vind Zwolle best groot. Als ik gewoon leuk naar de stad wil ga ik naar Deventer want dat is dichterbij, maar als ik veel nodig heb sowieso naar Zwolle.
[verwijderd] Marshmallow maar elke plaats niet liggend in de randstad ligt, is toch gewoon een gehucht ๐. Ik kreeg ooit de vraag van iemand uit Amsterdam of we in de stad Groningen ook een pizza konden bestellen? Nee joh dat kennen we hier niet. We drinken nog rechtstreeks uit de koe en slachten eigenhandig onze kippen als we honger hebben ๐ฅด.
Softbasegaming Dat ik dochter niet op de camera kon vinden ik naar dr kamer ligt ze in dr kast te slapen ๐คฃ. Beddengoed en alles mee.
Marshmallow Sevenof9 vergeleken bij Rotterdam is Zwolle uiteraard kleiner, maar Zwolle is idd gewoon een grote stad!
Blue Verbaasd over mezelf: portemonnee thuis laten liggen persoonlijke ov chipkaart kwijt raken naar huis portemonnee halen reserve/anonieme ov chipkaart kwijt raken telefoon niet opgeladen vannacht, wil werk bellen om te melden dat ik later kom, valt m'n telefoon precies uit Echt hoe dan? Jeetje๐
Vulpen Blue Ik zou maar in bed gaan liggen als ik jou was ๐ Sterkte vandaag, hopelijk is het ergste achter de rug!
Sevenof9 [verwijderd] ik vraag me als ik dit soort dingen hoor dan weer af of ze in Amsterdam ook scholen hebben ๐
Rietjesbeker [verwijderd] man, een pizza, weet je wat ik daar allemaal voor moet doen? Graan groeien, vermalen, deeg maken, tomaten groeien, saus van maken, koe melken, kaas maken... En dan heb ik nog maar een hele simpele pizza!
[verwijderd] [verwijderd] mijn ex was ook zo. Of we wel openbaar vervoer hadden in Brabant? Nee man, wij doen alles op onze tractors ๐
[verwijderd] Toch6 jij woont dan pas in een achtergesteld gebied ๐ณ. Wij zijn hier inmiddels al geรซvolueerd van jager-verzamelaars naar boeren.
Vulpen Sevenof9 Ja hoor, daar leren ze dingen over De Wereld. Amsterdam, en natuurlijk het buitenland. Vermoeiend..
[verwijderd] Verbazing van vandaag: stuur M naar school met een appel, komt ze thuis met een complete ananas.. ๐ค
[verwijderd] [verwijderd] Hier ging ze heen met een mandarijn en kwam ze ook thuis met een ananas. Het is een complot.
[verwijderd] [verwijderd] ik vroeg aan haar hoe ze er aan kwam, en haar antwoord was "gewoon een kwestie van sneller zijn dan de rest". Mysterieus. Ik wacht met smart op de Netflix-docu.