Manque haha, beidde denk ik.
Ik vond het eerst gewoon een grappig testje. Net zoals je testjes hebt om te kijken welk Harry Potter figuur je bent zeg maar, daarna wat meer flauwekul, want, kreeg het idee dat het een manier was om mensen te verdelen in hokjes en het blijft terugkomen en daar ben ik gewoon niet zo van. Ik zie iedereen als een individu. En pas er zelf daarom ook niet zo in.
Maar, ik lees nu wat vaker op het forum terug dat mensen er last (?) van hebben een bepaald label/hokje er van te hebben. Want daardoor kunnen ze bepaalde dingen niet. (Kan niet inschatten hoe zwaar die last is en of dat dan het het goeie woord is, maar wil het ook niet kleiner maken als mensen het wel zo ervaren, snap je?) Daardoor ga ik nu twijfelen of ik wel heb begrepen wat het was. Want labels als ass en ADHD vind ik helemaal geen flauwekul, omdat je met een label juist stappen kunt maken met de juiste hulp. Dus als dit ook op die manier labels zijn, dan hoop ik ook dat mensen de juiste hulp erbij kunnen krijgen om mee om te gaan! In mijn omgeving ken ik helemaal geen mensen met die labels, dus het is voor mij gewoon een volledig nieuw iets.
(En het helpt niet dat ik het eerst als gewoon internet testje heb gezien en daarmee als een beetje grappig maar onzinnig heb bedacht. Moet zorgen dat ik dat even vergeet en er weer neutraal in kom, sorry!).