Dat er in de treincoupé 6 meisjes vanaf een jaar of 13 op zeer luide toon aan het lachen, gillen en rondrennen waren.
Ik had echt geen puf om er iets van te zeggen. Vervolgens stoppen we bij een volgend station, stapt er een vrouw in die al snel tegen die meisjes zegt dat ze normaal moeten doen.
Het wordt even rustig.
Vervolgens stapt er een jongen in die voor mij gaat zitten en op zeer harde toon begint te bellen, en in elke zin minimaal één keer het woord k*nker gebruikt... Iedereen luistert mee, en zit hardop te gniffelen wanneer hij luidkeels verkondigt dat hij naar "alcohol, wiet en hoeren" ruikt.
De drukke meisjes van eerder beginnen te smoezen dat die jongen echt asociaal is dat hij zo hard praat (de ironie😂).
Uiteindelijk zegt een vrouw tegen de jongen: "joh, praat wat zachter, we kunnen allemaal mee luisteren". Zegt hij: "dan luister je lekker mee, boeit me geen flikker of je zet je muziek harder"😅
En nog geen 5 minuten later bemoeit de hele coupé zich ermee en ontstaat er een ware ruzie tussen de treinreizigers wat nou het verschil is tussen een werkcoupé en een stiltecoupé... En die jongen blèrt gewoon door in zijn telefoon 😂😂
(Oke, ik vond het geschreeuw en harde gepraat ook zeer vervelend, maar jemig... Wat maakt iedereen zich druk haha)