Bloem Pimpelmeesje natuurlijk kent de hond hem nog. Mocht die mee naar het revalidatiecentrum? Hoe gaat het nu met je man?
Pimpelmeesje Bloem ja afgelopen zondag mocht ze bij de hal even naar binnen, was echt prachtig. Hij was superblij en zij ook ๐ na een tijdje werd hij wel voor het eerst sinds de operatie emotioneel, was wel even moeilijk maar een heel goed teken. Hij gaat de goede kant op ๐
Torretjeee Dat ik in 07.30 wakker schrok van mijn vriend die de trap op liep na zijn nachtdienst. Met 2 kleine kinderen heb ik er meestal al een hele ochtend op zitten.
Owl Dat mijn man met een ontstoken oog verandert in een soort monster. Niet qua uiterlijk, maar qua gedrag.
Fantykoekie Niet perse verbaasd vandaag maar ik verbaas me erover dat ik een kinderspel helemaal geweldig vind. Ben blij als zoontje gaat slapen zodat ik Minecraft in mijn wereld kan spelen. ๐คฃ En overdag speel ik lekker mee in zijn werelds maar vaak moet ik iets bouwen en komt hij af mijn zijn lava. ๐ In mijn wereld mag hij dus niet haha.
Kipsate Niet vandaag maar 2 dagen terug. Ik ging last minute nog een cadeautje voor mijn zusje halen voor de kerstdagen. Ik stap de juwelier binnen, maak oogcontact met de mevrouw achter de balie. Ze kijkt de andere kant op. Prima, misschien is ze nog bezig met iemand anders. Er komt een meneer binnen gelopen. De mevrouw achter de balie kijkt zijn richting op en vraagt of ze hem kan helpen. Really!? Ik wil er nooit zo aan hoor maar dit voelde toch wel even vervelend. Ben lekker naar een andere juwelier gegaan en heb een mooie ketting voor mijn zusje gehaald waar ze heel blij mee is ๐
Huggybird Kipsate wat een stom mens! Gelijk heb je dat je naar een andere juwelier bent gegaan! Tsssss
2littlemonkeys Ik verbaas mij er elke keer weer over hoe schijnheilig en achterbaks mijn schoonfamilie kan zijn. Vooral nu rond de feestdagen. Walgelijk....
Huggybird Pimpelmeesje Tuurlijk is de hond dat noet vergeten! Volgens mij herkent een hond zijn baasje na jaren nog wel. Fijn dat ze elkaar gezien hebben! Kan goed helpen bij het revalideren volgens mij.
[verwijderd] Dat mijn dochter zo verwarrend kan zijn. We zitten aan tafel te eten, ze zegt: "Poep, potje." Dus mijn man zegt: "Okรฉ, kom maar." Zegt ze: "Nee, eten!" En van wat ik begrijp is dit nog maar het begin van deze fase... ๐ค
Ffion [verwijderd] Heel onbeschoft inderdaad om zomaar in je tas te gaan graaien. Maar jou de boodschappen aan laten geven voor de steekproef is natuurlijk niet de bedoeling, dan zou je in theorie de producten die je wel gescand hebt aan kunnen geven en de niet gescande artikelen in je tas laten zitten ๐.
[verwijderd] Ffion klopt. Maar dan had ze gerust mee mogen kijken. Ga alleen niet ongevraagd in mijn tas zitten graaien ๐
Pimpelmeesje Ik verbaas me over hoeveel dingen mij nog verbazen en hoe bewust ik me er van geworden ben door dit topic (of eigenlijk al door het eerdere topic) En ik verbaas me nu weer dat ik na de laatste cryo cyclus strak na 28 dagen ongesteld werd, en nu op dag 47 zit zonder. Nou ja scheelt wel gedoe.
[verwijderd] Ik heb me erover verbaast dat mijn gezin en vrienden zonder mopperen de foute kersttrui vanmorgen aantrokken die ik ze kado heb gedaan en de hele dag hebben aangehouden.
[verwijderd] Ik verbaas me erover dat de wekker ging en dat ik toch echt uit bed moet om te gaan werken.
Ffion Ik verbaas me er vanochtend weer eens over hoe vermoeiend en bloed-onder-de-nagels-vandaan-halend mijn dochter is zonder medicatie. Dat ik haar in de afgelopen 1,5 jaar, waarin haar gedrag in rap tempo is verslechterd, nog nooit uit het raam gekieperd heb (bij wijze van hรจ natuurlijk!) mag ook een wonder heten.
Mary Ik verbaas mij dat er mensen pissig zijn dat onze huisartsenpraktijk met kerst gesloten was. (Uiteraard was de hap gewoon open).