[verwijderd] Ik hoor hier echt de meest exotische vogels fluiten en kwetteren. Nog niet eerder gehoord.... Het klinkt gezellig maar ik vraag me vooral af: WTF? Waar komen die dieren ineens vandaan? Edit 15 minuten later: En nu is het weer weg. Heeeeel vreemd!
Ansji [verwijderd] misschien heb je deze parkieten gehoord: Deze komen steeds vaker voor in Nederland, met name in zuid Holland. Toen ik nog op een andere locatie in Rotterdam werkte, hoorde en zag ik ze ook regelmatig!
[verwijderd] Pimpelmeesje Ik weet het echt niet. Het kwam in ieder geval van buiten, zit op kantoor op zolder met het raam open te werken. Mysterieusss!
[verwijderd] Ansji Heb hun geluid even opgezocht en dat zou zomaar kunnen! Ik zit in ZO-Brabant, tegen de Belgische grens. Dan hebben ze een heel eind gevlogen π
Ansji [verwijderd] In BelgiΓ« komen ze meer voor dan in Nederland! π Ik vind het geluid altijd wel gezellig, toevallig heb ik ze hier van de week ook voor het eerst gehoord en gezien (omgeving Tilburg).
[verwijderd] Ex wilt een ezel huren voor het kinderfeestje van M. Ik heb gezegd dat zijn aanwezigheid wel voldoende was. Mafketel. Nog los van het feit dat ik tegen dierengebruik voor entertainment ben, waar moet ik in godsnaam een ezel laten? Ik woon in flat! π³