Femkes Dat mijn man het een goed idee vond om de gebruikte dweil te laten zitten IPV in de was te doen. Want dan kun je de volgende keer meteen beginnen. En ik me maar afvragen waarom het vreemd ruikt in de meterkast.
Torretjeee Dat ik door het klagen topic er achter ben gekomen dat ik een klik hoor als ik slik. Ik las het en dacht even kijken of ik geluid hoor met slikken. En ja hoor duidelijk een harde klik, ik ben dus erg verbaasd dat mij dat nooit eerder opgevallen is π€
[verwijderd] Torretjeee Oh boy, this can never be unheard... π Ik hoop dat het je niet al te lang op blijft vallen want daar word je gek van π
Nescio Torretjeee dat heeft iedereen toch? Neem, neus en oren staan allemaal.met elkaar in verbinding...
[verwijderd] Ik hoor hier echt de meest exotische vogels fluiten en kwetteren. Nog niet eerder gehoord.... Het klinkt gezellig maar ik vraag me vooral af: WTF? Waar komen die dieren ineens vandaan? Edit 15 minuten later: En nu is het weer weg. Heeeeel vreemd!
Ansji [verwijderd] misschien heb je deze parkieten gehoord: Deze komen steeds vaker voor in Nederland, met name in zuid Holland. Toen ik nog op een andere locatie in Rotterdam werkte, hoorde en zag ik ze ook regelmatig!
[verwijderd] Pimpelmeesje Ik weet het echt niet. Het kwam in ieder geval van buiten, zit op kantoor op zolder met het raam open te werken. Mysterieusss!
[verwijderd] Ansji Heb hun geluid even opgezocht en dat zou zomaar kunnen! Ik zit in ZO-Brabant, tegen de Belgische grens. Dan hebben ze een heel eind gevlogen π
Ansji [verwijderd] In BelgiΓ« komen ze meer voor dan in Nederland! π Ik vind het geluid altijd wel gezellig, toevallig heb ik ze hier van de week ook voor het eerst gehoord en gezien (omgeving Tilburg).