• [verwijderd]

Pimpelmeesje Een of andere Samsung. Kwam redelijk recent ook zeer goed uit een test van de consumentenbond. Als je het precies wil weten, wil ik het best voor je nagaan, maar ik weet het niet uit mijn hoofd.

[verwijderd] ik heb het gevoel dat mijn wasmachine af begint te takelen, dus als je zou willen graag 😁 scheelt mij een hoop gezoek 😎

• [verwijderd]

Iemand bleef onze zoon chips geven ondanks ons herhaaldelijke verzoek dit niet te doen.
      Dus vervolgens moesten we onze zoon bij de chips weg trekken waarop hij een enorme driftbui kreeg en diezelfde persoon gaf hem wederom chips.
      We zijn uiteindelijk naar huis gegaan, omdat zoon zo over zn toeren was en die man hem chips bleef geven.

• [verwijderd]

Theezeefje Nee,voor mij een totaal onbekende, mijn man kent hem vaag.

Dat sommige mensen hun dreumes op een babyfloat (op de grond) kunnen leggen in een super druk zwembad en dat kind gewoon gelijk gaat slapen. Zit ik dan met mijn 50min worsteling, zwetend kind dat eiiiindelijk slaapt. Op schoot....

• [verwijderd]

Iemand die het nodig vond om muziek in de bossen te draaien. Het is toch juist heerlijk om van de vogeltjes en stilte te genieten?

Dat ik een mail krijg van de zwemles van mijn jongste dochter. Dat ze zo ver voorloopt dat ze in een andere groep wordt gezetβœŒοΈπŸ€”πŸ˜€

Ze ging ook wel erg lekker, zag duidelijk verschil maar ze mag dus al bijna afzwemmen, ze moet alleen nog even meters maken en kracht opdoen en dat kan niet in het groepje waar ze nu zit want die zijn allemaal
          nog niet zo ver. πŸ₯³πŸ₯³ zo trots op haar!

Dat mijn 3 jarige peuter zo wegfietst op een fiets zonder zijwieltjes😱

mijn man zette de fiets neer, hij gaat erop zitten...... en weg was hij.
          Geen zetje of duwtje nodig. Bizar. Mijn vader lag helemaal in een deukπŸ˜‚

Ik had een reservering bij een restaurant staan, speciaal nog overlegd, ivm mijn vriend dat het niet te druk zou zijn.
            Maar het is een vegan restaurant, en mijn ouders zagen het echt niet zitten (grrr) dus ik heb het toch maar afgezegd eergister. Krijg ik net een bericht "jammer dat je niet op bent komen dagen ik had speciaal een tafel voor jullie vrij gehouden"
            En ondanks dat ik dus netjes afgebeld heb, heb ik er tΓ³ch buikpijn van dat die vrouw dus blijkbaar denkt dat ik zomaar niet op ben komen dagen. Waarom??

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Pimpelmeesje Gewoon antwoorden dat je netjes hebt afgezegd. Wel jammer dat het niet door kon gaan.