Huggybird Dat de overbuurvrouw op de camping sโavonds om 22:00 tegen haar man zei โik ga iets heel geks doen, ik ga thuis slapen vannachtโ en ze is gegaan... de kinderen 1-4-6 sliepen al dus konden niet mee, vader dus natuurlijk ook niet.
Rosemary Huggybird heeft mijn man ook wel eens gedaan ๐๐ het was toen erg koud, hij is thuis gaan slapen en ik had toen twee slaapzakken. De volgende ochtend had hij een extra deken meegenomen ๐
Huggybird Rosemary dan is het nog fijn, als jij het dan extra warm hebt met twee slaapzakken. Deze buurvrouw wilde gewoon graag thuis slapen en douchen... dan zou ik mijn man en kinderen meenemen. Samen uit samen thuis zeg maar. Of overleggen wie wil er mee en wie wil er hier blijven als mijn man zou willen blijven.. de kinderen ontdekten sโmorgens dat ze weg was.
[verwijderd] Theezeefje nou idd! Even uitslapen. Zou een actie van mij kunnen zijn. In de vakantie komen alle zorgtaken toch weer bij mij terecht. Koken, ontbijt, lunch maken. Ect.ect. heerlijk om even een ochtend voor jezelf te hebben.
Huggybird Theezeefje ๐ daar kan ik me in haar situatie wel wat bij voorstellen.... die oudste twee maken veel ruzie, en de jongste slaapt alleen maar met haar tepel in de mond hoorde ik vandaag, kan ze die niet snel vinden zet ze het op een gillen๐ณ misschien zou ik dan ook naar huis gaan๐คช
Huggybird [verwijderd] deze vrouw zit vooral veel op de stoel en haar man vermaakt de hele dag de kinderen.
[verwijderd] Dat er op zaterdag maar 1 bus per uur naar de beekse bergen gaat. En moppermopper, dat hij precies voor onze neus weg reed.
Tantetil [verwijderd] jij pech....dat verbaast mij nou helemaal niet ๐ ik hoop dat het hierbij blijft vandaag!
[verwijderd] Tantetil we hebben onze dagkaarten lekker omgezet naar een abonnement, dus we komen gewoon snel weer terug ๐
[verwijderd] Over hoe schoon sommige kledingstukken waar mijn dochter gisteren mee terug kwam uit kamp zijn geworden in de wasmachine! ๐ฑ M.n. sommige sokken had ik al opgegeven! Nog steeds zo blij met mijn nieuwe wasmachine!
Louelle81 Ik doe mee met een schrijfwedstrijd. Ik verbaas mij hoe snel ik alles schrijf zonder enige moeite๐๐๐.
[verwijderd] Pimpelmeesje Een of andere Samsung. Kwam redelijk recent ook zeer goed uit een test van de consumentenbond. Als je het precies wil weten, wil ik het best voor je nagaan, maar ik weet het niet uit mijn hoofd.
Louelle81 @[verwijderd] @Vulpen https://www.schrijverspunt.nl/schrijfwedstrijden-met-een-deadline-in-augustust-2019/wat-is-jouw-verhaal ๐๐๐
Pimpelmeesje [verwijderd] ik heb het gevoel dat mijn wasmachine af begint te takelen, dus als je zou willen graag ๐ scheelt mij een hoop gezoek ๐