• [verwijderd]

Ik ben heel verbaasd hoe ik als een blij ei dit forum als eerste opende vandaag ipv zp en hoe vrolijk ik werd bij het zien van al jullie namen. Het is maar internet, zei ik altijd, en heb jullie nooit irl gezien maar ik moet mezelf inmiddel eerlijk toegeven dat zonder jullie mijn dagelijkse leven wel een tikje saaier zou zijn. Blij dat ik jullie 'ken' en blij met het nieuwe forum! Was er blijkbaar minder nuchter onder dan ik dachtπŸ€”

• [verwijderd]

Dat er berichten van mij ineens worden verwijderd op zp maar dat mijn onderschrift vooralsnog wordt gedoogd.
    (Onderschrift is: everthingforthekidsdotnlindutch). Dat onderschrift leek me wel aardige hint.

Madeliefje06 daarom heb ik lekker mijn eigen avatar gehouden

grappig dat het zo werkt ik onthoud dus juist namen en ik lees nooit handtekeningen haha

[verwijderd] regelmatig op het potje zetten op β€˜vaste’ tijdstippen en dat leuk maken door spelletje (puzzel ofzo) te doen terwijl ze erop zat. Toen er een eerste plasje β€˜toevallig’ op kwam, had ze het ontzettend snel door dat dat de bedoeling was πŸ˜ƒ

Hopsatee Grappig inderdaad dat dat voor iedereen zo anders is! Jouw afbeelding spreekt me altijd erg aan, dus jij blijft wel hangen 😁

• [verwijderd]

Verw8 mijn dochter was ook al zo snel zindelijk! Nachtzindelijk na haar 1e verjaardag! Ze vond het altijd reuze interessant als wij naar de wc moesten! Potje stond altijd in de woonkamer.
          Het vergt af en toe ook wat van je zelf hoor, want soms is het eenmaal makkelijker als ze gewoon even in de luier plaste dan dat ik in de winkel stond en ze moest plassen.. Maar goed, doorzetten en dan heb je wat πŸ™‚

• [verwijderd]

Verw8 regelmatig op het potje zetten op β€˜vaste’ tijdstippen en dat leuk maken door spelletje (puzzel ofzo) te doen terwijl ze erop zat

Aha ... ja zo heb ik het ook gedaan alleen ben ik iets later met de twee oudsten begonnen. De oudste (net 4 jaar) is ook nachtzindelijk sinds kort en de middelste (net 3 jaar) alleen overdag. Ik zou wellicht nu ook al kunnen beginnen met de jongste (21 maanden), hij vind het ook heel interessant en steekt letterlijk zijn hoofd in de pot 🀣 . Maar heb daar nog even niet zoveel puf voor. Wacht lekker tot het voorjaar denk ik. Nachtzindelijk zo jong vind ik wel heel bijzonder hoor, daar kan je weinig in stimuleren/sturen lijkt me.

Ik vind mijn man dit weekend woest aantrekkelijk. Open ik net mijn cyclus app snap ik waarom: ovulatie dag πŸ˜‚ Mooi hoe de natuur werkt toch!

Hmm nou lijkt het alsof ik me verbaasde dat ik mijn man woest aantrekkelijk vindt dit weekend. Dat niet hoor, maar ik voel me echt een verliefde puber en dat vond ik wel opmerkelijk haha

De loyaliteit naar elkaar toe en solidariteit die ik zie. Dat vind ik heel erg mooi om te zien. En ook niet alleen klagen, maar ook echt actie komen! Respect! 😁