[verwijderd]
Hmm, heb je hem wel op het goede dieet? Dat helpt namelijk ook, veel vitamientjes en visolie is ook een wondermiddel. Wist je dat? Misschien mag hij ook al wel cbd olie, het nieuwste wondermiddel wat overal goed voor is. Dan zul je zien dat hij binnen de kortste keren een 'normale' jongen is.
Echt, sommige mensen.. Hopelijk zit die persoon niet in jullie dagelijkse contacten..
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? đ
[verwijderd]
Ik geloof zelf wel in de gezondheidsvoordelen van cannabis/cbd olie, maar een wondermiddel zoals het steeds gepresenteerd wordt? Ik weet het niet. Je leest uiteindelijk wel vaak dat een joint bij chronische pijn kan verlichten maar wil je daar een aantal uren gaar van zijn terwijl je verantwoordelijk bent voor kinderen..
[verwijderd]
Cactusje gelukkig zien we hem bijna nooit. Het is de zwager van mijn zwager. Het schijnt dat hij altijd zo is naar iedereen. Hij weet hoe het moet, hoe het zit en hoe jij je kan helpen/genezen.
Ik heb hem 1x eerder ontmoet, dat was een jaar na de hersenbloeding (en hersentumor) van mijn andere zwager. Hij zag dat M.(zwager) moeilijk liep en een spastische arm had. Dat was te genezen door zus en zo te doen. Het kwam niet door de hersenbeschadiging, M moest gewoon doorzetten, mediteren en stoppen met zijn huidige revalidatieprogramma. Als M gewoon 2X per week naar hem toe kwam ipv naar de fysio/logopedist/enz , dan zou hij genezen.
Ik wou hem op dat moment ook al slaan, en nu weer.
[verwijderd]
Oh wow.. beetje alu hoedje figuur dus.
[verwijderd]
Pfff, ik geloof best wel dat er mensen zijn die bepaalde dingen kunnen maar dit gaat natuurlijk veel te ver.
Als hij autisme heeft dan Ãs dat niet te genezen, dan is dat hoe hij is en dan is het zijn karakter, geen ziekte. Wat zo'n betweter dan ook vindt.
Zo zie ik dat tenminste.
Zo irritant, mensen die menen dat wat voor hen werkt, dat dat 'dus' voor iedereen werkt en als je er niet naar luistert dan ben je bedankt
Genoeg ervaring ermee, ik trap er niet (meer) in!!
Cbd olie kan best vanalles doen, ik slaap er in ieder geval wat beter door maar meer dan dat heb ik er eerlijk gezegd nog niet van gemerkt, na 4 maanden proberen.
Dus een wondermiddel is het voor mij zeker niet.
[verwijderd]
Cactusje behoorlijk. En ieder zijn ding hoor, maar leg je ding niet op mij en zeker niet op mijn kind.
[verwijderd] hoe moet dat masseren, ga ik dat eens uitproberen
[verwijderd] mijn broertje gebruikt helaas drugs, omdat dat beter werkt dan de medicatie
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Cactusje Ik denk vaak dat het meer is dat zulke houdingen voortkomen uit het feit dat mensen niet goed om kunnen gaan met lijden en machteloosheid. Als je "het antwoord"/"de oplossing" op het lijden weet, hoef je niet te accepteren dat het gewoon domme pech is, die willekeurig mensen overkomt en dus ook jou kan overkomen. Dat laatste is een behoorlijk beangstigende gedachte. Het is fijner om te geloven in de illusie dat zoiets jou niet kan overkomen. Het is hetzelfde mechanisme als achter het hele "blaming the victom" principe.
[verwijderd] precies dit. Dit merkte ik ook in het hele zwanger worden traject , we zijn 5 jaar bezig geweest en miskramen gehad , en daar hadden mensen ook allerlei oplossingen voor.. gewoon omdat het zo confronterend is , dat zoiets iedereen kan overkomen. En precies zoals je zegt, als jij overtuigd bent van een bepaalde oplossing, is het een soort zelfbescherming.
@[verwijderd] wel vervelend als het zo doorgeduwd wordt zeg
[verwijderd]
Toch6 met je vinger de kaaklijn volgen richting de oren , 15 minuten per kant. Zo maak je de positieve energie vrij in de hersenen. Mijn zoon kijkt je niet aan omdat er een blokkade zit in zijn energie.
Volledig gestoord
[verwijderd] ik zal het bij mezelf testen
[verwijderd]
Honkeytonk het kwam ook uit het niets. Robbie deed gewoon zijn ding, hij kwam binnen en wilde contact met Robbie. Hij vroeg aan mij: 'waarom kijkt hij weg?' Ik zeg: 'hij is autistisch.' Dus hij blijft doorgaan en Robbie kijkt hem even aan. "Hij kijkt wel hoor!" En toen begon het onzinverhaal welke eigenlijk gewoon vet beledigend was naar mij (als moeder) en Robbie.
[verwijderd]
Honkeytonk Ik voel al verandering in de energie! Ga zo door!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Niet vervelend bedoeld hoor, maar hebben jullie echt getest of r autisme heeft of zijn dat jullie vermoedens?
Want hij is nog best klein toch?
[verwijderd]
[verwijderd] hij is gezien door 2 kinderartsen en geobserveerd door een 3e , alle drie hebben een vermoeden, net als wij ouders. Hij heeft nog geen diagnose.
[verwijderd]
Daar denk ik ook wel, het zal grotendeels de kop in het zand willen steken zijn. Maar mensen zoals degene die het zoontje van @[verwijderd] willen 'genezen' vind ik ronduit gevaarlijk omdat ze vaker wel dan niet willens en wetens gebruik maken van zulke mensen om er zelf beter van te worden.