• [verwijderd]

Vanmorgen een reparatieverzoek ingediend bij de woningbouw, bevestiging ontvangen, klaar. Krijg ik net een mail van ex, vol commentaar op mijn kapotte deur. Hij woont hier al 8,5 jaar niet meer maar heeft alsnog dezelfde bevestigingsmail gekregen. woningbouw gebeld, nee meneer is inderdaad niet bekend in ons systeem, alleen een verwijdering van adres van jaren terug.
Mail hem dan verdomme niet!

Ysabella Ja zo komt het ook op mij over. Zo komt ze sowieso soms al wel een beetje over. Ze is wel 5 jaar jonger dan ik ook, maar toch echt geen puber meer.

• [verwijderd]

Tantetil dat is niks nieuws πŸ˜‰
    Maar ik snap niet dat hij die mail in de eerste instantie kreeg, hij woont hier niet en dat weet de woningbouw..

• [verwijderd]

Honkeytonk oei dat is wel heel wat anders ja. Jullie situatie lijkt me voor zowel je zoontje als voor jou pittig. Je went er natuurlijk aan, maar op stel en sprong wat regelen ivm je werk lijkt me lastig. Begrijpelijk ook dat het niet voor te bereiden is voor je zoontje. In dat geval begrijp ik stabiliteit als argument zeer zeker hoor πŸ™‚

• [verwijderd]

Toch6 nou inderdaad, dat vind ik ook stabiel πŸ˜…

Daar moet je toch voor jezelf ook niet aan denken als je man aflosser zou worden πŸ™ˆ je hebt je eigen ritme en structuur, als je man er dan ineens op verschillende dagen bij komt is dat helemaal niks πŸ˜…. Herkenbaar van toen ik nog met mijn ex samen was. De hele boel was ontregeld als hij ineens langer dan normaal of op andere dagen thuis was. Ik vond dat altijd heel irritant πŸ™ˆπŸ˜‚

[verwijderd] haha nee inderdaad. Ik zou er ook onrustig van worden. Ik vind die 4 avonden op de bank met niemand om me heen ook echt heerlijk. Aan boord moet ik me veel vaker bewust afzonderen. Moet er niet aan denken dat man te pas en te onpas thuis komt

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] mijn man is ook regelmatig weg voor werk naar het buitenland. Ik beschouw mijzelf daarom niet als instabiel voor mijn kinderen. Ik vind het nogal zwart-wit gedacht dat als man weg is, dat dit direct instabiel is. Alles reilt en zeilt hier thuis gewoon door zonder problemen. De kinderen en ik zijn het gewend. Wat is hier instabiel aan en wat er zou dan anders worden als ik thuis ga zitten? Ik zie het verschil eigenlijk niet zo of ik nu wel of niet werk als mijn man weg is. Het wordt er in mijn ogen niet echt anders van. Kinderen moeten nog steeds naar school, clubjes etc.

Ik kan mij wel voorstellen dat zij dit zelf misschien lastig/ pittig vindt en er daarom voor kiest om te stoppen? En dat ze het nogal krom verwoord of dat het sociaal wenselijker is dan te zeggen dan β€˜ik vind het zwaar’. Wat natuurlijk gewoon kan en mag, maar voor haar meer als falen voelt?

Ik vind in ieder geval niet dat dit jou instabiel maakt. Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat.

Toch6 haha, herkenbaar! Nu door ongeluk vriend elke avond hem op de bank, is echt wennen!

• [verwijderd]

Dat mijn ouders het wederom normaal vinden om de avond ervoor het oppassen af te zeggen. Mijn vriend heeft al zijn afspraken maar afgebeld en is thuis gebleven. Maar toch. Geen sorry. Niks.

[verwijderd] Ow vreselijk! Bij mij had de bank mn ex een keer bericht gestuurd over iets wat hem echt niks aan ging. Zelfde als de boekenleverancier van de oudste. Die blijven (al 3 jaar) rekeningen naar ex sturen, maar met aanmaningen weten ze me wel ineens te vinden. Zooooo irritant!!

[verwijderd] Hoe vaak mensen wel niet vragen of ik dat nou niet vervelend vind, die avonden alleen. πŸ˜‚
            Nee dus, vind het heerlijk, mn woonkamer voor mezelf als de kinderen in bed liggen. 😁

• [verwijderd]

iMoeder stom zeg.. zo moeilijk is dat toch niet om een vinkje te wijzigen dat daar jaren overheen moeten gaan?

• [verwijderd]

iMoeder ik kan daar ook echt van genieten! Sowieso vind ik het heerlijk om alleen te zijn. Altijd al gehad en ik vermaak mij prima alleen. Ik verveel mij echt nooit.

[verwijderd] Ik ook. Dat helpt wel heel erg hoor. Mijn broer is iemand die niet alleen kan zijn. Die is altijd van de ene naar de andere relatie gegaan en heeft heel lang thuis gewoond. Ik ben heel blij dat ik dat niet heb en heel goed alleen kan zijn. Heb ook echt na een drukke werkdag bijv, behoefte aan alleen zijn.