Lovely83 [verwijderd] ik dacht het meer om iedereen dwars te zitten! ๐ Alles gaat super, tot nu toe een hele fijne zwangerschap.
[verwijderd] Vulpen wat voor auto heb jij dan? Ik dacht weleens gelezen te hebben dat uit veiligheidsmaatregelen elke auto open moet kunnen van binnenuit. Nog levensgevaarlijk ook als dat niet kan.
Vulpen [verwijderd] Een Daihatsu. Ik gok dat de deur van de bestuurder wel altijd open kan maar weet het niet zeker.
Louelle81 Dat een baby van 9 maanden al een mini heksje kan zijn. Fles wegslaan uit mn handen evenals, lepel, brood als ze niet meer moet. Gillen als ze iets wil, boos worden als ze het niet krijgt. ๐ซ๐ซ Voor de rest super blij ei altijd ๐
[verwijderd] Louelle81 ik vind dat stiekem altijd heel leuk. Te zien hoe klein er al een karaktertje in die kinderen zit.
Famofthree Deze broek heb ik 19 jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen en heb hem altijd bewaard met het idee ooit ga ik hier weer inpassen... En nu zit hij losser als hij ooit gedaan heeft ๐ต๐คช๐ฌ.
Rietjesbeker Dat mijn dochter ZO hard kan krijsen. Echt, als de buren veilig thuis hebben gebeld, ben ik niet eens verbaasd. Mijn oren rinkelen ervan. Ze was knettermoe, dan wil (ze) niks meer.
Dahlia Rietjesbeker denk ik ook wel eens vaker. Gelukkig hebben we buren met kleinkinderen van dezelfde leeftijd dus ze kunnen zich indenken waar t gehuil vanaf komt.
Softbasegaming Rietjesbeker nou ik dacht van de week ook dat de buren de politie wel zouden bellen ๐คช. Dochter heeft waterpokken en has daar dinsdag veel last van een uur lang alleen maar krijsen ๐ญ๐ฉ
Fantykoekie Ik zag in de albert Heijn een vrouw met en kerstmuts. Ik dacht eerst aan een weddenschap maar ze was echt alleen en serieus aan het rondlopen. ๐
Softbasegaming Rietjesbeker Ja, gelukkig blef het bij het ene uurtje. Ze begont 2 uur en moest 3 uur werken, toen ik bij mn zus vandaan ging kreeg ik nog een giegeltje mee ๐ . Daarna geen huiltje meer gehoord gelukkig, heeft nu weer flinke babbels.
[verwijderd] Dat mijn man zomaar al mn verbouwingplannen goedkeurd. Gelijk maar overal offertes opvragen.