[verwijderd] Dahlia Ja, het zou kunnen dat ze hem eerst gevangen en gedood hebben en hem daarna pas hebben gedetermineerd. Maakt het niet minder zonde, maar wel minder dom.
Dahlia [verwijderd] oh nee ik dacht in de zin van: hij is dood gevonden maar omdat die niet vergaan is zijn ze erachter gekomen dat die pas net dood is en dat er nog levende bestaan. En daarom hebben ze deze gespiest om te showen. Of denk ik nu heel dom? π¬
[verwijderd] Lovely83 Maar dannis het toch Γ©igenlijk niet iets waarover je je hebt verbaasd? π Gaat alles verder goed met de baby? En hoe voel jij je? Nog steeds geen HG?
Lovely83 [verwijderd] ik dacht het meer om iedereen dwars te zitten! π Alles gaat super, tot nu toe een hele fijne zwangerschap.
[verwijderd] Vulpen wat voor auto heb jij dan? Ik dacht weleens gelezen te hebben dat uit veiligheidsmaatregelen elke auto open moet kunnen van binnenuit. Nog levensgevaarlijk ook als dat niet kan.
Vulpen [verwijderd] Een Daihatsu. Ik gok dat de deur van de bestuurder wel altijd open kan maar weet het niet zeker.