[verwijderd] Lumihiutale oh wat eng!! 😱 dat is echt een van mijn grootste nachtmerries.. Fijn dat het allemaal goed is afgelopen!
Lumihiutale Sweetl Ja,tegen 10 uur zijn verdieping 1 tot en met 8 vrijgegeven,verdieping 9 tot en met 12 nog niet. We hebben ook geen schade gelukkig.
Lumihiutale Hopsatee Het was zeker even heftig. Dochter is nu ook super druk en heeft het er veel over gehad.
Ysabella Lumihiutale wat schrikken zeg! Gelukkig is alles goed gegaan en zijn er geen gewonden. Het lijkt mij helemaal heftig dat jullie er precies tussenin wonen.
Lumihiutale Ysabella Toen ik het zag schoot ik wel even een beetje in paniek maar mijn man kreeg me gelukkig snel weer rustig.
Lumihiutale [verwijderd] Het schijnt dat het in 1 woning is begonnen en toen via de liftschaft naar boven is overgeslagen. De machine kamer is ook verbrand dus de liften doen het nu ook niet.
[verwijderd] Lumihiutale het was in het nieuws vanochtend. Spannend hoor. Fijn dat jullie er goed uit zijn gekomen.
[verwijderd] Lumihiutale Fijn dat het voor jullie goed is afgelopen! Maar dat is wel balen zeg, dat je iedere keer als je naar buiten wilt acht trappen op en af moet! 😱
Honkeytonk Lumihiutale Jeetje zeg, wat enorm schrikken. Gelukkig hebben jullie niks. En voor jullie gelukkig dat het naar boven is geslagen zeg! Poeh!
Ysabella N. zit een pers sinaasappel te eten met schil. Ik hoor telkens “ Oh... mmmmm” En ja ik pak die sinaasappel niet af, hij is zo lekker rustig aan tafel. 😂
Cactusje Hoeveel pinpassen er hier om het dorp gevonden/ verloren worden. Ik zie er bijna dagelijks wel 1 of 2 voorbij komen op fb...