Ik was verbaasd dat Mick al vanaf 330 uur wakker was vandaag....

Tantetil ja hij moest er zelf ook erg om lachen. Hij draagt nooit een pet (toen hij haar had wel altijd), was nog een oude gewoonte πŸ˜…

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Tada! Omwille van mijn reputatie lijkt het mij beter om niet uit te wijden over wat ik verkeerd deed πŸ€¦β€β™€οΈ

weg foto

Neee over die stoelpoten moet je m heenschuiven

Vaag btwπŸ€ͺvolgende keer foto maken als js m afhaalt haha

• [verwijderd]

Sweetl het is trouwens een minimalistische kampeerstoel πŸ˜‚ (er zaten gleuven in, waarin je de stokken kon schuiven na de zwarte dingen in de hoekjes te doen, maar dan is het wel handig als je het doek aan de goede kant boven hebt liggen πŸ™„).

Zit e rgeen merkje aan dat je de foto op internet even kunt bekijken? Of een oude foto waar je m in gebruik hebt?

• [verwijderd]

Sweetl had ik al geprobeerd, maar de stoel is 17 jaar oud en online onvindbaar. Maar de stoel is klaar op de laatste foto (meer dan dit is het niet πŸ˜‚).

• [verwijderd]

[verwijderd]

Eigenlijk alleen een rugleuning dus? Je zit op de grond op dat stoffen flapje?

• [verwijderd]

[verwijderd] in het stoffen flapje kun je een opgevouwen handdoek of trui schuiven of (en dat doe ik) een opblaasbare kussen. Het is een lichtgewicht stoel, die je makkelijk kan opvouwen en in je backpack kan meenemen. Een rugleuning is echt heel fijn als je de hele avond op de grond zit.

• [verwijderd]

Ik verbaas me erover dat mensen zo'n "stoeltje" niet kennen.
            Maar goed, ik snap best dat er mensen zijn die Bever niet in hun top3 winkels hebben staan πŸ˜‚

• [verwijderd]

[verwijderd]

Klinkt ideaal!
              Wij gingen (Voor de geboorte van onze zoon) eigenlijk altijd op fietsvakantie. Dan lijkt mij dit erg fijn.
              Ik ga het onthouden voor de periode dat hij ook oud genoeg is om met ons op fietsvakantie te gaan!

[verwijderd] toen was ik 10. Als mijn ouders al zo'n stoeltje hebben gehad weet ik ook niet meer hoe die er uit zag😜😜
                Fijn dat het gelukt is.

Nee ik ken zo'n stoelte echt niet. En bever alleen omdat de vorige eigenaar van dit huis zn adreswijziging niet heeft doorgegeven en ik daarom reclame krijgπŸ˜‚πŸ˜‚

• [verwijderd]

Sweetl
                  Mmhhh ik kom maandelijks in Bever, maar ik kende deze stoeltjes ook niet hoor πŸ˜‰πŸ€”

[verwijderd] Ik heb nog steeds trauma’s van mijn scouting tijd. Aanstaande zomer ga ik voor het eerst sinds mijn 18e weer naar een camping. En dan in een Deluxe stacaravan. Je begrijpt ik ben 1x in Mn leven in de Bever geweest en ik weet niks van kamperen. Dus nee, zon stoeltje ken ik ook niet 🀣

• [verwijderd]

Sweetl He wil jij mij nu niet zo oud laten voelen πŸ˜‘πŸ˜‰

[verwijderd] verbaast mij niks na de teva’s πŸ˜‚. Staat ook in mijn top 3 overigens. Ik heb een hekel aan winkelen met uitzondering van kampeer- en outdoorwinkels, sportwinkels en boekenwinkel.

[verwijderd] wat leuk samen op fietsvakantie! De lichtgewicht stoeltjes zijn tegenwoordig nog mooier en zelfs nog iets lichter geworden.