Dahlia [verwijderd] wat ligt die er mooi bij! Fijn dat je het ook aanvoelde en jezelf al onbewust voorbereidde. Mooi leven, mooi afscheid đ sterkte
[verwijderd] Dahlia Dank je wel Op foto is genomen 2 dagen voor hij is gaan hemelen. Femkes dank je wel. Hopelijk blijft jullie kat nog een tijd bij jullie in (redelijk) goede gezondheid. En anders is dit inderdaad zoveel fijner dan zelf moeten beslissen... [verwijderd] Lumihiutale Kyra73 Tantetil [verwijderd] Honkeytonk Ansji [verwijderd] Rietjesbeker Robije dank jullie wel, lief đ
Femkes [verwijderd] mooi afscheid. Ik 'hoop' dat onze kat ook zo'n afscheid neemt. Hij is duidelijk aan het aftakelen (hij is 17) en ik hoop dat ik niet de keuze hoef te maken. Het doet natuurlijk hartstikke pijn, maar het geeft ook rust denk ik voor jou, dat hij zelf die rust nam.
Rietjesbeker [verwijderd] ach, wat verdrietig. Maar wat mooi dat hij zo afscheid heeft genomen van zijn mensen! Veel sterkte
iMoeder Famofthree Ik heb daar inderdaad ook een paar setjes van. Zit ook heel lekker! Goeie tip dat ze meer hebben op hun eigen site. đ
[verwijderd] [verwijderd] Sevenof9 Marshmallow Eowyn Dank jullie wel. Ja het is verdrietig omdat we afscheid moeten nemen van een heel bijzondere kat. Maar tegelijk is het ook goed zo. Hij was echt op. Als dit niet gebeurt was hadden we zelf binnenkort moeten beslissen hem te laten gaan. Dan beter zo...
Marshmallow [verwijderd] sterkte met dit verlies, katten voelen het meestal zo mooi aan hÊ (zelfs met euthanasie). 15 jaar is een mooie leeftijd.
Eowyn @[verwijderd] wat mooi en verdrietig. Ik heb tranen in de ogen. Mooie leeftijd maar wat lastig voor jullie. Dikke knuffel
Luuz [verwijderd] ach wat sneu. Sterkte đ wat bijzonder dat hij op deze manier (zijn eigen manier) afscheid heeft genomen.
Elsie89 [verwijderd] Hier van 18.30 tot 5.15 wist niet wat me gebeurde gewoon 2 voedingen overgeslagen
Robije Rietjesbeker We hebben gelukkig nog een bod, iets lager dan de eerste, zij willen een bouwkundige keuring, dus even afwachten weer. Die van het andere bod konden 27500 minder lenen dan het bod wat ze hadden gedaan đ˛
Rietjesbeker Robije jemig, dat is wel echt heel veel minder! Wat bizar, dat ze dat niet eerst uitzoeken!?!
Robije Tantetil ja ik hoop t ook. Ik vind die bezichtigingen zo vreselijk. Alles aan kant, alle losse dingen in een kast proppen voor die 15 min dat ze binnen zijn, of voor mensen die gewoon niet op komen dagen. Dit hoort meer in het ongegeneerd klagen topic đđ.