Femkes Famofthree wat ontzettend rot voor je. Ik heb zelf soms 1 plekje en vind dat al vreselijk, laat staan zo erg. Ik hoop dat de huisarts kan helpen! Ik vind het trouwens logisch dat je hier niet aan gedacht hebt te melden. Zou ik ook niet aan denken.
Lumihiutale Famofthree Ohh meis wat heb ik met je te doen! Ik slik altijd deze tabletten,werkt super. Misschien ook iets voor jou? Hopelijk is het snel over!
Famofthree Lumihiutale 2000 per dag checkβ; neem ik al maanden.. T is wel al aan het korstjes vormen gelukkig. Maar inderdaad alles wat gaat korsten is geel.. over 18 min bellen..
[verwijderd] Tantetil nee, we maken ons beiden geen zorgen. Voor nu het advies om het in de gaten te houden of het niet groeit of op een andere manier verandert. Als ik wil mag ik er naar laten kijken, maar dat kost mij teveel tijd en naar mijn idee vrij zinloos. Zij vond het ook niet perse nodig.
[verwijderd] Ysabella precies dit Famofthree . Toen mijn gezicht een grote koortsblaar werd, kreeg ik plotseling wel wat van de huisarts. Beterschap! Dit voelt zo naar π
[verwijderd] Femkes als ik mij rot voel dan komt juist dat veroordelende en strenge stemmetje en dan ga ik mij nog rotter voelen. Ik probeer dan te bedenken waar ik echt behoefte aan heb om mijzelf te troosten of te kalmeren. Wat echt helpt ipv bijv. wegstoppen door eten of mijzelf afkraken of harder te gaan werken om maar te voldoen aan de eisen van het stemmetje dat roept dat ik nog harder moet werken enz. Vaak is dat door tegen mijzelf te zeggen dat het ook naar is hoe ik mij dan voel en dat het helemaal niet erg is. Dat ik maar even lekker een warm bad mag nemen met een kop thee en een lekker geurtje. Klinkt raar maar als ik toegeef aan het rotgevoel ipv het wegstoppen en tegelijkertijd heel lief voor mijzelf ben dan ebt het vaak vanzelf weg.
Pimpelmeesje Famofthree uhmm lijkt mij toch niet echt vreemd dat je er niet aan denkt om dit te vertellen π€¨
[verwijderd] @Famofthree dat ziet er niet fijn uit. Hopelijk is het snel weer over. Hoe lang duurt zo.iets en hoe vaak heb je een koortslip?
Famofthree [verwijderd] Op het moment dus elke maand zo ongeveer en dit gaat denk ik zon 7-10 dagen duren dat je echt niets meer ziet.
Hopsatee @Famofthree Oei bah je hebt een erge te pakken. Ik ben er helaas erg bekend mee al vanaf mijn 2e jaar en meerdere malen per maand. Sinds een paar jaar dat ik L-Lysine (van Now) slik vele malen minder. Ik moet wel vaak een boost nemen als het aaankomt. Paar keer zo erg als jij gehad en dan was het echt met een rietje drinken en paracetemol. Van zo'n erge uitbraak ben ik echt ziek namelijk. Normaal kan ik het wel hebben. Ik heb ooit iets van de dokter gekregen maar dat was omdat het mijn neus in sloeg en hij twijfelde of het niet herpes zoster was.
Famofthree Hopsatee Ik dus ook vanaf 1 jarige.. in de zomer heb ik het altijd meer en festival bekers helpen daar niet aan mee.
Famofthree Ik ga straks om 15:15 naar de huisarts. Ben benieuwd, ik slik dus al maanden l lysine omdat ik het dus op het moment bijna elke maand wel een keer heb, maar zo als deze niet zo vaak. Ben ook wel moe ervan merk ik.
[verwijderd] Famofthree Poeh dat vind ik best heftig! Je zou toch denken dat daar iets aan gedaan kan worden π€ Sterkte hoor! (Je hoort het al ik ben niet thuis met een koortslip nog nooit gehad, mijn man en onze beide familieleden ook niet)
Hooyo-shimbir Famofthree mijn schoonzus heeft dit ook zo enorm erg. Die moet dan vanaf het eerste moment dat ze het voelt opkomen antivirale medicatie slikken en dan komt ze er redelijk vanaf. Maar ze zegt wel die medicijnen zijn ook weer troep.
Famofthree Hooyo-shimbir Ik heb nu dus ook pilletjes gekregen.. ben er erg blij mee. Hopelijk helpt het snel en inderdaad ook extra voor als ik een volgende keer de kriebels voel en morgen bloedprikken om te kijken waarom dit nu zo onwijs heftig is ondanks mijn l lysine gebruik.