[verwijderd] Softbasegaming mijn telefoon kitstift in tja.... vaginastift, maar dan wat minder netjes ๐.
Softbasegaming Pimpelmeesje haha nou m'n man had vanmorgen sudocreme gesmeerd bij zichzelf en appte dat 't nog niet dicht/over was terwijl ie nog maar 1x gesmeerd had dus appte dat het geen superwonderspul was ๐คฃ๐
Huggybird Over de heftige reactie van een collega na iets super onschuldigs en al zeker niet naar bedoeld...... Wel meteen uitgesproken gelukkig.
[verwijderd] Dat het blijkbaar wel zo hard kan onweren dat ik er bang van wordt! Ik ben gek op onweer, het liefst zit ik zo lang mogelijk op het balkon om te kijken, maar nu gaat het me echt te ver ๐ณ
Vulpen [verwijderd] Idem hier. Maar het verbazingwekkendst vond ik dat ik de enige was die er wakker van werd. Sterkte met de lekkages, naar!
Ietjuh Dat het kennelijk binnen bijna net zo hard kan regenen als buiten ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ hebben echt mega lekkage.
Toch6 Ietjuh ai, succes er mee Mamalon nou echt wel. Gelukkig slapen de kinderen door nog. Ik moet naar de wc maar durf niet nu
[verwijderd] Ietjuh oh shit! De kinderen zijn terug naar bed, het ergste lijkt hier nu voorbij te zijn. Of ik zelf kan slapen is een ander verhaal ๐ถ
Ietjuh Mamalon Toch6 [verwijderd] thx. Echt shit. Zeker omdat ons huis de verkoop in gaat. โGelukkigโ pas begin volgend jaar. Maar ik had het geld liever in ons nieuwe huis gestoken ๐ญ dochter is gelukkig hier blijven slapen ondanks de flinke klappen. Man is terug naar bed maar ik kan voorlopig ook nog even niet slapen.
Toch6 Mamalon ik ook niet. Blij dat ik o m half 9 al sliep. Helaas geeft buienradar aan dat het nog lang kan duren ๐ hopelijk alleen regen zo en geen onweer meer
Rietjesbeker Mijn man is nu buiten dingen aan het binnen zetten. Onweer valt mee, maar het stormt hier gewoon ๐ฑ