Rosemary Robije ja! Mijn man stond trouwens op het punt om de deur te ontgrendelen, kon hem gelukkig nog tegenhouden
Rosemary Kipsate raar was dat hij op zn blote voeten rende Γ©n een sweater aanhad, daar was het geen weer voor maandag!
Hopsatee Ik wilde een afspraak met de mondhygieniste begin juli verzetten omdat ik een belangrijke afspraak heb voor mijn werk. Hebben ze pas plek in NOVEMBER π€
Hopsatee [verwijderd] Ik vroeg al of ik dan niet bij een ander kon maar policy was eigen mondhygieniste. Toen ik aangaf dat de tandarts ook aangaf dat 2 keer per jaar wel wenselijk was (wat nu niet lukt) kon het wel op 1 november. π
[verwijderd] Hopsatee O, 1 november, lekker vlot joh! sarcasme uit Direct ook een afspraak gemaakt voor 1 mei 2020?
Robije Dat de sns bank 3 brieven stuurt over de adreswijziging (Een voor mij en Mn dochters hebben er beide een gehad) en dat ik dan ook nog een mail krijg, waar overigens wel alles in 1 mail kan. Wat een verspilling.
Cactusje Mijn man rijdt deze week met een ander mee ipv zelf te moeten rijden. Nu staat zijn werkauto dus steeds op de oprit. Vanmorgen toen ik thuis kwam heb ik mijn auto erachter gezet. Nu wilde hij net weg en dacht dat ik mijn auto wel even ging verzetten zodat hij weg konππ meestal staat de zijne achter de mijne op de oprit en dan zet ie z'n auto ook niet even aan de kant als ik weg moet.. mafklapper..
[verwijderd] Softbasegaming mijn telefoon kitstift in tja.... vaginastift, maar dan wat minder netjes π.
Softbasegaming Pimpelmeesje haha nou m'n man had vanmorgen sudocreme gesmeerd bij zichzelf en appte dat 't nog niet dicht/over was terwijl ie nog maar 1x gesmeerd had dus appte dat het geen superwonderspul was π€£π
Huggybird Over de heftige reactie van een collega na iets super onschuldigs en al zeker niet naar bedoeld...... Wel meteen uitgesproken gelukkig.
[verwijderd] Dat het blijkbaar wel zo hard kan onweren dat ik er bang van wordt! Ik ben gek op onweer, het liefst zit ik zo lang mogelijk op het balkon om te kijken, maar nu gaat het me echt te ver π³
Vulpen [verwijderd] Idem hier. Maar het verbazingwekkendst vond ik dat ik de enige was die er wakker van werd. Sterkte met de lekkages, naar!